Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
Niet super brutaal? Man, die studio preamp wil prima hoor, doet niet onder voor een Mark II/III/IV.
Ik bedoelde niet super-brutaal in de zin dat ik de meeste marks niet als super-brutaal bezie. Ik krijg uit mijn mark III een geweldige metal sound, maar hij is bijvoorbeeld niet zo brutaal gevoiced als ENGL. Dat maakt het een niet beter of slechter natuurlijk .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
Ik heb geen haast en da's precies mijn budget. Het klinkt als een héle vette versterker. Misschien kan ik er eens eentje bij iemand beluisteren. En anders w88 tot er een verkoper is.
Hoe zou je overdrive rhythm spelen? Op Rhythm2 of op Lead1?
Je gewone (heavy) rythm zou ik op lead 1 spelen. Crunch geluiden op rythm 2 of lead 1 met je gain een beetje toe. Rythm 1 gewoon clean, lead 2 vind ik overdreven veel gain hebben (vrij lang geleden dat ik nog uitgebreid over een quad heb gespeeld, maar ik vond lead 2 meer gain hebben dan mijn mark III) ik zou het persoonlijk misschien voor lead gebruiken. Lijkt me best dat je er eentje test. Als ik me niet vergis heeft metallica de quad gebruikt op enkele nummers op master of puppets en and justice for all, maar dan met een vreselijke GEQ-setting (vroeger vond ik de MOP/AJFA sound ongelofelijk maar ben er ook van terug gekomen).