-
7 augustus 2009, 20:19
@Harold: die Egnater van je heb ik zéker overwogen en dat doe ik nog steeds. Het lijkt me een hele vette preamp en de soundclips die ik er van heb gehoord spreken me erg aan. Alleen denk ik dat 1250 wat aan de hoge kant is voor mij. Als die amp het helemaal gaat worden kan het misschien wel, maar voorlopig zoek ik door.
Die Triaxis is ook wel het overwegen waard. Maar hoe modelleert die de amps? Ik ben niet zo fan van modellatie in het algemeen. Ik ben meer van de onetrickponies als het om amps gaat.
@Jimwoud: ik denk inderdaad dat een Quad de beste optie voor mij zou zijn en dat een Studio nét wat te beperkt is. En een mooie prijs!
@Caliban: ik dacht ook al dat ik liever niet nóg een Engl wilde. Ik ben heel erg tevreden met de E530 en die gaat voorlopig ook zeker niet weg. Maar er zijn nog zoveel meer mooie amps
.
Die SLO lijkt me ook leuk om te bouwen en drie volledig gescheiden kanalen zou perfect zijn: clean, OD en lead.
Wat zou ik overigens met een tweede poweramp moeten? :P Ik zit wel te denken dat ik misschien mijn Peavey Classic 50/50 zou kunnen ruilen voor een Mesa (met 6L6 dus).
Regels voor berichten