Een Quad voldoet zeker maar als je alles wil switchen dan heb je een nobels ms-8 of een rockman octopus oid nodig.
Een Quad voldoet zeker maar als je alles wil switchen dan heb je een nobels ms-8 of een rockman octopus oid nodig.
Kan je de quad zeker aanbevelen, heb em zelf voor 650 op de kop getikt met een rockman midi octopus er bij en bekabeling.
Ik zet er een volle warme cleansound mee neer (hangt natuurlijk ook af van of je brug/mid/neck pickupstand gebruikt). Daarnaast heb ik een strakke scheursound voor het palmmute werk en voor het doormeppen (so to say, enkele halen doe ik er nie echt mooi mee, sterft niet mooi uit vind ik, doet de Soldano preamp die ik recent op de kop getikt heb juist weer wel goed!!).
Dan heb ik nog een kanaal wat iets harder staat voor de riff/solo dingen die er minder uit hoeven te springen en als laatste nog een leadkanaal dat er gewoon dik doorheen prikt.
Met de rockman octopus is alles midi schakelbaar, je hebt de 4 kanalen, reverb boost en reverb cancel (waarmee je dus effectief 2 reverbs hebt), en als laatste kan je de GEQ in en uitschakelen van de 2 secties.
Als je de amp eens wil horen ben je altijd welkom om te komen testen, weet alleen nie hoe ver weg je woont.
*edit
Net gechecked, je zit in Almere, dat is ruim een uurtje rijden hier heen.
Favorieten/bladwijzers