ja klopt!
past net:P
Axes: Ibanez s670FM, Fender american standard strat OW, Dean performer E,
Fx: Crybaby wah, fulltone fulldrive, lpb-1, zendrive, phase 90 script logo, stereo memory man with hazarai,
Amps: Fender Twin amp Fender Champion 300
BACKSTAGE is coming trough
Te KOOP: ROLAND CUBE 60
Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!
ik "denk" dat men pedalboard onderhand af aan het geraken is
![]()
(begin is een beetje slordig, maar twas de eerste keer)
en iets duidelijker
en
![]()
Laatst gewijzigd door Demonturtle; 15 juli 2009 om 14:21
Dude, hij heeft allemaal bass-pedalen!
Maar je kan ze wel gebruiken voor je gitaar hoor, of het je het vindt klinken is een tweede overigens..
Ik kan niet kwooten. doe ik het maar zo.
Rik, het is gewoon een chorus met flanger. Die kan je denk ik gewoon gebruiken. Andersom ook. Flea (RHCP) gebruikt bijvoorbeeld gewoon een EH Big Muff.(niet de bass BM, want die was er toen nog niet.)
@Demonturtle: Waarom staat je wah schuin. Als ik het zo zie heb je nog genoeg ruimte.
Waar is de post van Rik?
toch zou 'out of the box' denken soms geen kwaad kunnen, ik heb een tijdje een EBS BassIQ (Bass envelope filter/auto-wah) gebruikt, nadat ik zag dat Mike Scott (Prince/Timberlake) ze had gebruikt; het ding werkte echt helemaal te funky te gek, hoewel EBS zelf ook al aangeeft dat 't voor gitaar te gebruiken is.. zolang de envelope filter aan te passen is aan dynamiek en aanslaggevoeligheid is dat al een effect waar je veel lol mee kunt hebben..
Fulltones Bassdrive (Fulldrive voor bassisten) schijnt ook door mensen als de KoRn-jongens gebruikt te worden vanwege het extra 'lage' dat er in zit..
en zo zullen er vast nog meer voorbeelden zijn van 'bass'-pedalen die geschikt zijn voor gitaristen..
om maar niet te spreken van bas-pedalen, of Moog Taurus-achtige dingen waarmee je als gitarist ook nog eens kunt bassen (zoals Alex Lifeson bij Rush vaker onderneemt..)
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Ik ben het helemaal met Nitefly eens, maar Demonturtle heeft zowat alleen maar baspedalen. Ik krijg toch sterk het vermoeden dat hij basgitaar speelt![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Favorieten/bladwijzers