Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 811 van 1214 EersteEerste ... 311711761801809810811812813821861911 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.101 t/m 8.110 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ja, maar...

De BYOC delay staat ook in een loop, terwijl het een true bypass pedaaltje is?

En als alles TB geschakeld wordt, hoop ik dat er wel een buffer ergens tussen zit, anders blijft er weinig over van het signaal na 10+ meter kabel.

Ik wilde eigenlijk een looper met 3 of 4 loops, maar ik kwam deze tegen op marktplaats, deed een (laag) bod en de verkoper ging tot mijn verrassing akkoord. De BYOC had anders ook niet in een loop gezeten en is inderdaad TB. Ik heb 5 pedalen met een buffer (DML10, DT10, Hot Cake, Vox Wah en MS10). Dat is ook een reden dat ik een looper heb aangeschaft. Als ik puur het cleane geluid van mijn amp wil gebruiken, heb ik geen last van tonesuck en is de kabellengte niet zo lang. Verder vind ik het ideaal om snel te kunnen schakelen tussen clean (met Chorus en Delay), overdrive (met bv. Overdrive Boost en MS10) en lead (met Fuzz en Wah).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Nut zal ie wel hebben, maar het lijkt me idd handiger als ie wat meer vooraan staat, niet? Nu, moet natuurlijk lukken met de indeling.
    Met de positie van de looper op het bord heb ik geen enkel probleem gehad tot dusver. Het schakelt gewoon erg prettig. Als ik de looper vooraan zou zetten, zouden er pedalen op de hoogste verdieping moeten en ik ben bang dat mijn settings dan veranderen tijdens het vervoer. De hoes is eigenlijk iets te laag namelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Het waarom begrijp ik ook niet, maar het is wel een zeer strak afgewerkte plank! Helemaal in stijl getolexed (maf woord is dat eigenlijk) ook nog !
    Thanks! Er heeft ook nog wel wat tijd in gezeten. Vooral het tolexen is toch lastig. Een beetje Trial & Error eigenlijk. Die lijm in spuitbussen is bijvoorbeeld waardeloos!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Vette plank heb je daar dude! En je hebt ook een DML, mijn favoriete delay. Echt supervette dingen zijn dat! Ik heb een 'gewone' DML op mijn plank en nog een DML20 los.
    Dank je. De DML10 is inderdaad super. Eigenlijk is het best grappig. Met heel veel zogenaamde 'boutiquepedalen' heb ik me niet lang kunnen vermaken (T-Rex Reptile, T-Rex Replica, Homebrew Power Screamer, Catalinbread Dirty Little Secret enz.), terwijl mijn veel goedkopere effecten (DML10, MS10, SCH-1 en BYOC Delay) in principe nooit meer weg gaan! Die vind ik allemaal echt te gek en live erg goed bruikbaar.
    Laatst gewijzigd door Bernd Veenema; 10 juli 2009 om 18:49
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

Standaard

Nou, het grootste gedeelte van mijn compacte pedalboard is klaar! Wel leuk om te maken, voor de eerste keer sinds de middelbare school weer echt aan handenarbeid gedaan!

Er moet nog een patchbay op de 2e rij rechts komen, vandaar ook de losse kabels die daarnaartoe lopen.

Drie verdiepingen
    Onderste rij: X2 Digital Wireless, Korg tuner, Laboga footswitch.
    Tweede rij: Marshall Echohead, ISP Decimator, Marshall Regenerator
    Bovenste rij, onder de (scharnierende) klep: Burkey Flatliner SIX voeding en de wirwar aan kabels die jullie niet mogen zien, hehe.

NB: Links onderin ligt normaliter de zender voor de X2 Wireless.
    NB 2: De koffer is een Warwick Rockcase Small. 43 x 43 centimeter.

Senior Member

Standaard

Bevallen die Marshall pedalen een beetje?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Standaard

Ik heb ze alleen nog maar op mijn thuisversterker (JCM800) geprobeerd, rechtstreeks in de amp, maar ze bevallen erg goed. Heel flexibel, goedkoop, stevig en een prima sound. De draaiknopjes zijn niet zo goed af te lezen maar daar verzin ik nog wel wat op met stickertjes ofzo.

Ik ben zeer benieuwd hoe ze in de FX loop klinken van mijn main amp!

Senior Member

Standaard

M'n boardje nu maar gevuld met m'n twee zelfbouwprojecten en patchkabels door George L's vervangen.

Vlnr: VisualSound Jeckyll & Hyde v1 - Dano Fuzz - OCD clone - Dano Chorus - Phase 45/90 clone - Dunlop JH-1b wah
    Spoedig zal dit aangevuld worden met (hopelijk); Korg Pitchblack en een Boss DD-7

Mooie sloffen hè? =D
    It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood

Senior Member

Effect !

Onder het motto: Kleiner is fijner.
    Geïnspireerd door de Pedaltrain, een soort van BYOC Pedaltrain dus.
    Geheel gefabriceerd van hout wat ik nog had liggen.
    Ondertussen heb ik hem ook al zwart geschilderd, morgen klitteband erop en dan is m'n 4e pedalboard in 2 jaar tijd af.

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Staon Bekijk bericht
    M'n boardje nu maar gevuld met m'n twee zelfbouwprojecten en patchkabels door George L's vervangen.

Vlnr: VisualSound Jeckyll & Hyde v1 - Dano Fuzz - OCD clone - Dano Chorus - Phase 45/90 clone - Dunlop JH-1b wah
    Spoedig zal dit aangevuld worden met (hopelijk); Korg Pitchblack en een Boss DD-7

Mooie sloffen hè? =D
    waarom de phaser er chorus niet achteraan?

Senior Member

Standaard

Mooi gemaakt Huisjes =]

@ JvD. staan ze wel; in volgorde van gitaar -> amp
    OCD - Fuzz - J&H - Wah - Phase - Chorus
    It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood

Member

Standaard

Mijn pedalboard:

Showmaster 24 case.

achterop een patchbay. Rechtsbovenin een controller daarvoor. De mute naar de tuner (schakeld in de patchbay zodat de boss tuner niet in de keten zit.) En de selectie van 1 van de 2 inputs voor gitaren op de achterkant.

Deze patchbay en controller is gemaakt door metallica en j-sus rulez)

In de effecten keten de volgenden:

Crybaby wah
    Fulltone fulldrive 2
    dogendrive (zendrive kloon gemaakt door metallica en j-sus rulez)
    Phase 90 script logo kloon (wederom door dezelfde heren gemaakt)
    Lpb-1 booster (solo booster)
    Stereo man with hazarai als delay

Dat is em wel zon beetje. Pedalen zitten vast met klitteband. En de voeding gaat door middel van een 1spot. De delay heeft zijn eigen adapter.

Speel met een fender american standard stratocaster (maple neck) en een ibanez s670 met prails en duncan virtual heavy blues 2.

thuis over een fender champion 300, live over een fender twin amp.
    Axes: Ibanez s670FM, Fender american standard strat OW, Dean performer E,
    Fx: Crybaby wah, fulltone fulldrive, lpb-1, zendrive, phase 90 script logo, stereo memory man with hazarai,
    Amps: Fender Twin amp Fender Champion 300

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nemmo Bekijk bericht
    Mijn pedalboard:

Showmaster 24 case.

achterop een patchbay. Rechtsbovenin een controller daarvoor. De mute naar de tuner (schakeld in de patchbay zodat de boss tuner niet in de keten zit.) En de selectie van 1 van de 2 inputs voor gitaren op de achterkant.

Deze patchbay en controller is gemaakt door metallica en j-sus rulez)

In de effecten keten de volgenden:

Crybaby wah
    Fulltone fulldrive 2
    dogendrive (zendrive kloon gemaakt door metallica en j-sus rulez)
    Phase 90 script logo kloon (wederom door dezelfde heren gemaakt)
    Lpb-1 booster (solo booster)
    Stereo man with hazarai als delay

Dat is em wel zon beetje. Pedalen zitten vast met klitteband. En de voeding gaat door middel van een 1spot. De delay heeft zijn eigen adapter.

Speel met een fender american standard stratocaster (maple neck) en een ibanez s670 met prails en duncan virtual heavy blues 2.

thuis over een fender champion 300, live over een fender twin amp.
    even een paar vragen:
    hoe bevalt die dogendrive (zou je me evt. PM over kosten e.d.kunnen sturen?)

hoe bevalt de combinatie P-rail/dimarzio? heb je de P-rail nog speciaal laten splitsen ?
    heb je P-rail/Dimarzio/P-rail ? (dus HSH met 2x Duncan)
    en hoe bevalt die heavy blues 2, heb je'm als midden single-coil..?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten