Vandaag de nut gemaakt en snaren erop gezet.
Het begint er op te lijken .hij heeft veel sustain en een mooie teletwang/quack.
Binnenkort ga ik eens een serieuze fotoshoot houden dus dan meer/betere foto's
![]()
Vandaag de nut gemaakt en snaren erop gezet.
Het begint er op te lijken .hij heeft veel sustain en een mooie teletwang/quack.
Binnenkort ga ik eens een serieuze fotoshoot houden dus dan meer/betere foto's
![]()
Mooi duo![]()
Slagplaat staat goed zo.
Ik blijf de top van die thinline toch schitterend vinden!
Hoe zit de slagplaat nu vast? gelijmd?
gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster
slagplaat zit nog los maar zit klemvast. Ik ga hem met dubbelzijdig tape vastzetten als alles goed is afgesteld (halselement.)
Btw Ike ik kom nogal eens in oldeberkoop (schoonouders) das toch vlak bij oosterwolde?/
Laatst gewijzigd door oigun; 12 juli 2009 om 23:05
Erg mooi zo zonder schroeven (überhaupt erg mooi) maar het lijkt me wel wat onpraktisch; vooral als je het halselement eens hoger of lager wil zetten (maar de klant is natuurlijk koning).
En gaat die slagplaat niet boven de body zweven met dubbelzijdig tape?
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
en ik moet zeggen, het ziet wel fantastisch uit, een soort gitaar waar ik prima mee uit de voeten zou kunnen
Je zou hem IRL moeten zien... Gisteren een avondje flink op gespeeld samen met de nieuwe eigenaar. In eerste instantie had ik er gfs blowout elementen ingezet> ik dacht voor 21 dollar kan ik me daar geen buil aan vallen
Dat was het niet helemaal een beetje ongedefinieerd en plat geluid. Toen heb ik er tonerider hot classics ingezet, deze klinken echt suuuuperrr. Beter dan de dmarzio twang-king die ik in mijn vorige gitaren heb gezet.
Favorieten/bladwijzers