Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 67 van 85 EersteEerste ... 1757656667686977 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 661 t/m 670 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik vind de mods hier helemaal te gek. Die doen super hun werk, en ook nog eens gratis.toppie!
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Er wordt geluisterd naar de vraag van leden. Is dat inconsequent? Ik dacht klantvriendelijk. Er werd gevraagd iets meer 'dagelijkse' topics toe te laten in plaats van alles in verzameltopics. Dat laten we dan toe.

Over het 'streng' modereren in Off Topic: dat valt ongelofelijk mee. Er worden wat meer posts verwijderd en er komt wat vaker een Berisping. Vooral een Berisping is nogal eens tegen het zere been, sommige anti-autoriteits piepeltjes hier beginnen dan meteen te janken, maar die dingen zijn er alleen maar om het transparant te houden binnen het hele moderator team. Als we een berisping uitdelen verschijnt daar een bericht van in het moderatorforum. Zo kunnen we dus als team precies bijhouden wie over de schreef gaat en wanneer. Zie het dus vooral als een administratief middel voor ons om het eerlijk te houden. Vroeger deelde de ene mod een laatste waarschuwing uit, de ander wist dat niet, gaf dan ook nog een waarschuwing, etc. Da's alles.
    En dan, er mag al veel. Wordt er dan een keer ingegrepen dan is het ineens betuttelend, truttig, er wordt te weinig ruimte gegeven aan 'opschudding', want dat moet kunnen, blabla...
    Ergens moet de grens worden getrokken en hoe meer we toelaten, des te meer worden de grenzen opgezocht. Het is sowieso al knap uniek dat je hier kan schelden op een moderator zonder grote gevolgen, er zijn hier relatief erg weinig permanente bans, er is nota bene dit topic waar over de moderatie gepraat kan worden: kom daar op andere forums maar eens om!
    Het is hier al veel makkelijker en losser dan op andere forums maar dat vinden sommige mensen niet genoeg. Leef je dan uit op Fok! forum of ga reageren op artikelen op telegraaf.nl of zo, maar stel je hier asjeblieft niet zo aan.
    +1!

Helemaal mee eens, ik ben dat gezeur ook meer als zat. Dit is een gitaarforum nota bene! Ik zou blij zijn als er ook nog andere topic waren waar ik mijn onzin in kwijt kon, en dat ik ook nog bijna alles kon zeggen wat ik wilde, maarja er zijn er altijd bij die nooit tevreden zijn.

Moderator

Exclamation

Voor de laatste keer: dit topic is bedoeld voor algemene vragen. Heb je persoonlijke dingen of een issue met een specifieke beslissing van een specifieke moderator, los het dan per PB op.
    Ik heb nu net wéér specifieke persoonlijke dingen verwijderd en diegene zou inmiddels moeten weten waar dit topic precies voor bedoeld is.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Anyway, ik vind dat de moderators prima hun werk doen. Topics worden netjes gehouden en vervelende topics worden vrij snel gesloten.

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Anyway, ik vind dat de moderators prima hun werk doen. Topics worden netjes gehouden en vervelende topics worden vrij snel gesloten.
    Ohja hoor, en bovenstaande reactie wordt dan weer niet verwijderd! Pffff....

Banned

Thumbs down

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Ohja hoor, en bovenstaande reactie wordt dan weer niet verwijderd! Pffff....
    Dikke +1

Wat daarboven staat klopt btw ook niet. Want dan doe je het een keer netjes via PM en dan gebeurt er nog niks. Bert heeft dat topic van Tho dicht gegooid puur en alleen omdat ie zn dag niet had (zoals wel vaker..).

Ik bedoel wat is dat nou voor een opmerking van een moderator.. ".. blabla.. Ik hoop dat ze je helemaal scheel laten betalen.." Sorry hoor...

edit: Kan dat topic alsnog weer open? Ben wel benieuwd hoe het afloopt..

R.
    Laatst gewijzigd door DeiDRagonas; 10 juli 2009 om 17:24 Reden: Excuus, las net dat ik wel antwoord had..

Standaard

Hahaha, je hebt de knipoog erboven niet gezien?

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Dikke +1

Wat daarboven staat klopt btw ook niet. Want dan doe je het een keer netjes via PM en dan gebeurt er nog niks. Bert heeft dat topic van Tho dicht gegooid puur en alleen omdat ie zn dag niet had (zoals wel vaker..).

Ik bedoel wat is dat nou voor een opmerking van een moderator.. ".. blabla.. Ik hoop dat ze je helemaal scheel laten betalen.." Sorry hoor...

R.
    Bert heeft dat topic dichtgegooid en niet omdat hij zijn dag niet had maar omdat het een janktopic was geworden en alles wel ongeveer gezegd was.

Band speelt in zaal(tje) en er sneuvelt een microfoon, niet eens door de schuld van de band lees ik, dus door het publiek. Iedereen geeft zijn mening en goedbedoelde raad, maar de TS lijkt zich daar weinig van aan te trekken. Dan is het op een gegeven moment wel klaar en dus gooit Bert hem op slot.

En een van de essentiële zaken mis ik en die zou ook niet zijn gekomen: welke microfoon, van welk merk en type is er gesneuveld en wat is er aan defect geraakt. Maar dat was zeker bijzaak.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Moderator

ideetje

Je verwacht dat je wensen meteen worden ingewilligd? Het is natuurlijk geen "u vraagt, wij draaien". Je kan het met een moderator oneens zijn, de moderator is uiteindelijk de bepalende factor.
    Verder is dit kritiek op specifiek één moderator en daarvan hadden we al vaak genoeg gezegd dat dit topic daar niet voor bedoeld is.

R.
    En wederom: een vraag over een specifiek topic, specifieke moderator aktie: daar is dit topic niet voor bedoeld. Lees de eerste post er nog eens op na.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

.
    Ik heb je anders gewoon op je PM geantwoord. En jij gaat doorzeuren om het weer open te gooien. Waarom? Vanwege de dikke rel? Dat hoort hier niet, dat is leuk voor fok.nl.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten