Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 66 van 85 EersteEerste ... 1656646566676876 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 651 t/m 660 van 842

Discussie: Over de moderatie

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Een eigen topic is alleen maar logisch, kijk maar naar de hoeveelheid posts binnen een ochtend. Als een topic goed loopt, gaat het niet dicht, zo simpel is het.
    En dat was precies mijn idee toen ik vannacht dat topic opende, terwijl het nog een 'lopend nieuwtje' was (dat ie was overleden was nog niet officieel bevestigd. Dat er dan iemand zo gaat reageren vind ik echt ongelooflijk laag. Nog niet eens zo zeer om het wannabe-modereren, maar vooral om de aard van het topic. Report het topic dan gewoon als je het er niet mee eens bent, maar ga alsjeblief geen reacties zetten in de trant van "zeggen dat ik niet moet reageren is ook zo makkelijk" en "wat doe je nou jankerig". Ongeveer de halve 1e pagina van het topic is vervuild aan die onzin.

Standaard

Vergeet ook niet dat het eerste berichtje gisteren om half twaalf verscheen. Daarna zijn de mods, net mensen, naar bed gegaan. Vanmorgen keek ik om half tien weer op het forum en zag een topic van 11 pagina's. Dat is dus in een enkel nachtje gepost.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p Bekijk bericht
    En dat was precies mijn idee toen ik vannacht dat topic opende, terwijl het nog een 'lopend nieuwtje' was (dat ie was overleden was nog niet officieel bevestigd. Dat er dan iemand zo gaat reageren vind ik echt ongelooflijk laag. Nog niet eens zo zeer om het wannabe-modereren, maar vooral om de aard van het topic. Report het topic dan gewoon als je het er niet mee eens bent, maar ga alsjeblief geen reacties zetten in de trant van "zeggen dat ik niet moet reageren is ook zo makkelijk" en "wat doe je nou jankerig". Ongeveer de halve 1e pagina van het topic is vervuild aan die onzin.
    nou nou nou, wat ongelofelijk laag zeg. Als je een dergelijk standaard hebt dat je mijn reacties 'ongelofelijk laag' vind krijg je volgens mij een acute beroerte als je het nieuws aan zet en over een Fritzl of iets dergelijks hoort, dus stel je niet aan. Ik vind het gewoon irritant en ik vond het nodig om dat te melden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    moet er een speciaal topic voor zijn dan?
    Dat was mijn eerste post, vervolgens schiet jij een beetje in de defensie dus zoek het ook even bij jezelf.

PS: als ik wannabe modereer doe ik dat in het rood
    Laatst gewijzigd door Tho; 26 juni 2009 om 12:37

Standaard

nou nou nou, wat ongelofelijk laag zeg. Als je een dergelijk standaard hebt dat je mijn reacties 'ongelofelijk laag' vind krijg je volgens mij een acute beroerte als je het nieuws aan zet en over een Fritzl of iets dergelijks hoort, dus stel je niet aan. Ik vind het gewoon irritant en ik vond het nodig om dat te melden.

Dat was mijn eerste post, vervolgens schiet jij een beetje in de defensie dus zoek het ook even bij jezelf.

PS: als ik wannabe modereer doe ik dat in het rood
    Niet mee eens Tho, jij lokt de discussie uit door direct aan te geven dat het topic je niet aanstaat, die reactie had je gewoon achterwege moeten laten en het topic evt. moeten rapporteren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Niet mee eens Tho, jij lokt de discussie uit door direct aan te geven dat het topic je niet aanstaat, die reactie had je gewoon achterwege moeten laten en het topic evt. moeten rapporteren.
    ja daar hebben jullie inderdaad wel gelijk in.

Toch snap ik niet dat 'jullie' elke dag een nieuw beleid schijnen te hebben. Een half jaar geleden wordt er besloten om een wildgroei aan topics tegen te gaan, en nu staat er zelfs een werelddominatie topic in offtopic. Wat het Jackson topic betreft hebben jullie me overtuigt, prima ik snap het, maar beperk het dan ook tot dat topic

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Gek he, je stelt toch een vraag, in de meeste normale conversaties volgt dan een antwoord, zoals ik dat dus ook gaf. Maar nogmaals: waarom reageren (en vervuilen) ipv reporten?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p Bekijk bericht
    Gek he, je stelt toch een vraag, in de meeste normale conversaties volgt dan een antwoord, zoals ik dat dus ook gaf. Maar nogmaals: waarom reageren (en vervuilen) ipv reporten?
    hey, nou even niet het engeltje gaan spelen, daar hou ik niet zo van. Bovendien heb je je gelijk al gekregen.

Standaard

jaToch snap ik niet dat 'jullie' elke dag een nieuw beleid schijnen te hebben. Een half jaar geleden wordt er besloten om een wildgroei aan topics tegen te gaan, en nu staat er zelfs een werelddominatie topic in offtopic. Wat het Jackson topic betreft hebben jullie me overtuigt, prima ik snap het, maar beperk het dan ook tot dat topic
    Om het maar heel lullig te stellen: daar komen we als mods zelf wel uit. We denken gewoon na in plaats van als een stel domme koeien 'het beleid' te volgen. Een Jacksontopic is voor de hand liggend omdat anders de andere topics helemaal ondersneeuwen. En als een ander groot nieuws langskomt en het er naar uitziet dat daar veel over gesproken gaat worden, krijgt het ook een eigen topic.
    En die opmerking over dat werelddominatietopic snap ik niet. Gewoon een onzintopic zoals dagelijks voorbij komt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Het zoveel mogelijk groeperen van posts binnen bestaande topics is juist de reden waarom het forum (soms) zo traag is.
    Het is keer op keer weer bewezen dat de meeste ongelukken in het verkeer ontstaan als mannen gedronken hebben. Hun vrouw rijdt dan namelijk.

Moderator

Music

Er wordt geluisterd naar de vraag van leden. Is dat inconsequent? Ik dacht klantvriendelijk. Er werd gevraagd iets meer 'dagelijkse' topics toe te laten in plaats van alles in verzameltopics. Dat laten we dan toe.

Over het 'streng' modereren in Off Topic: dat valt ongelofelijk mee. Er worden wat meer posts verwijderd en er komt wat vaker een Berisping. Vooral een Berisping is nogal eens tegen het zere been, sommige anti-autoriteits piepeltjes hier beginnen dan meteen te janken, maar die dingen zijn er alleen maar om het transparant te houden binnen het hele moderator team. Als we een berisping uitdelen verschijnt daar een bericht van in het moderatorforum. Zo kunnen we dus als team precies bijhouden wie over de schreef gaat en wanneer. Zie het dus vooral als een administratief middel voor ons om het eerlijk te houden. Vroeger deelde de ene mod een laatste waarschuwing uit, de ander wist dat niet, gaf dan ook nog een waarschuwing, etc. Da's alles.
    En dan, er mag al veel. Wordt er dan een keer ingegrepen dan is het ineens betuttelend, truttig, er wordt te weinig ruimte gegeven aan 'opschudding', want dat moet kunnen, blabla...
    Ergens moet de grens worden getrokken en hoe meer we toelaten, des te meer worden de grenzen opgezocht. Het is sowieso al knap uniek dat je hier kan schelden op een moderator zonder grote gevolgen, er zijn hier relatief erg weinig permanente bans, er is nota bene dit topic waar over de moderatie gepraat kan worden: kom daar op andere forums maar eens om!
    Het is hier al veel makkelijker en losser dan op andere forums maar dat vinden sommige mensen niet genoeg. Leef je dan uit op Fok! forum of ga reageren op artikelen op telegraaf.nl of zo, maar stel je hier asjeblieft niet zo aan.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten