Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kalmah Bekijk bericht
    Vind je 't gek na al die idiote reacties?

Ik vind 't ook niet kunnen, ok, maar als hij dat wil? Jezus wat een overdreven reacties.. allemaal offtopic trouwens ook.. (mijn eigen ook trouwens)

Beetje die gast zitten bedreigen via 'n forum, c'mon, doe even niet zo laag met z'n allen. Bedreig dan met z'n allen ook even de 'kale duitsers met 2 keer de letter S op de blouse'. En alle lonsdale dragers? wat is het verschil tussen gitaar en kleding?
    Wat is het verschil tussen appels en peren.
    Nazis meppen en pesten is niets mis mee.
    En de bekendste lonsdale drager durf ik ook wel te bedreigen, die heeft tog zwaar parkinson

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kalmah Bekijk bericht
    Vind je 't gek na al die idiote reacties?

Ik vind 't ook niet kunnen, ok, maar als hij dat wil? Jezus wat een overdreven reacties.. allemaal offtopic trouwens ook.. (mijn eigen ook trouwens)

Beetje die gast zitten bedreigen via 'n forum, c'mon, doe even niet zo laag met z'n allen. Bedreig dan met z'n allen ook even de 'kale duitsers met 2 keer de letter S op de blouse'. En alle lonsdale dragers? wat is het verschil tussen gitaar en kleding?
    Ik sluit me hier bij aan. Hoewel ik (eufemistisch uitgedrukt) ook niet vrolijk wordt van deze sticker (zoals Orpheo het zo mooi zegt: "Het gaat erom dat ie een shockerende gebeurtenis duidelijk showcase'd op zijn gitaar"), vind ik een aantla reacties ook zwaar fout.

Volgens mij is maar 1 reactie relevant: die van Geert1976:
    "wat bezielde je eigenlijk om die sticker erop te plakken?, leg eens uit, daar ben ik erg benieuwd naar"

Laat hem daar eerst antwoord op geven, voordat je tot een oordeel komt ...
    Laatst gewijzigd door Noid; 4 juni 2009 om 18:21
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

Senior Member

Standaard

Wat een tere zielen hier op het gitaarforum.
    Als je foto's plaatst van je gitaar die zo stoer bestickerd is, kun je zulke reacties verwachten, dat had de TS ook wel kunnen bedenken.

Senior Member

Standaard

Ach niet zo zeuren allemaal. Als die jongen het wilt, dan laat je hem toch lekker. En als je loopt te bedreigen, Dan ben je geen haar beter dan een nazi. Iemand in mekaar willen trappen omdat hij iets grappig vind. Nou nou nou. Ik vind het ook smakeloos, Maar ik ga niemand bedreigen.

Standaard

Echt bedreigd is er nog niet hoor, dat zou idd ook best wel zielig zijn... maar om nou zo'n sticker op je gitaar te plakken? Ik sluit me aan bij Orpheo.

Thumbs down

ik hoop ook op zn reactie.ben echt benieuwd wat hij gaat zeggen.of zat de sticker er al op toen hij hem kocht?mischien is hij ook wel een 2 meter lange 150kg lonsdale dragende kickbox sportschool nazi?of hij legt het straks even in 3 zinnen uit en snappen we het allemaal precies.nog even afwachten dus.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht

Hij speelt en klinkt prima , nu alleen nog de Power Rails op volle kracht laten brullen
    Hoe kan die prima klinken als die nog niet geintoneerd is?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    imischien is hij ook wel een 2 meter lange 150kg lonsdale dragende kickbox sportschool nazi?
    Wat zou dit moeten uitmaken aan het feit dat het een zwakzinnige is?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    imischien is hij ook wel een 2 meter lange 150kg lonsdale dragende kickbox sportschool nazi?
    Wat zou dit moeten uitmaken aan het feit dat het een zwakzinnige is?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluze Bekijk bericht
    Wat een tere zielen hier op het gitaarforum.
    Als je foto's plaatst van je gitaar die zo stoer bestickerd is, kun je zulke reacties verwachten, dat had de TS ook wel kunnen bedenken.
    Dit heeft niets met tere zielen te maken, hij maakt met die sticker een karikatuur van een zeer ernstige gebeurtenis, waarbij vele slachtoffers te betreuren zijn en 8 doden gevallen zijn.

Ik kan mij goed voorstellen dat velen hier aanstoot aan nemen, waaronder ik.

En als jij het stoer vind om stickers zoals deze op je gitaar te plakken, dan moet jij eens bij jezelf te rade gaan wat jij normaal vind en wat niet, ik vind deze sticker zeker niet normaal.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten