Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 34

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluze Bekijk bericht
    Met zo'n sticker kun je erop wachten dat je bij een optreden in elkaar geslagen wordt
    Ja dat kan heel goed. Heb in het verleden ooit eens tijdens een jamsessie gezegd dat ik (mijn gitaar) op een cd stemde. Die gasten verstonden:"ik stem op de CD (centrum democraten van Janmaat), wilden ze meteen gaan meppen joh. Altijd uitkijken wat je uitdraagt dus...
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Om mezelf even te verbeteren: Wat mij betreft verdien je ook gewoon klappen met zo'n sticker.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluze Bekijk bericht
    Met zo'n sticker kun je erop wachten dat je bij een optreden in elkaar geslagen wordt
    Dat hangt wel een beetje van je muziek en publiek af. Als je voornamelijk de Sex Pistols voor een stelletje punkers staat te spelen kan het nog wel.

Toch verpest die sticker wel het uiterlijk van de gitaar.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evEndzhar Bekijk bericht
    Dat hangt wel een beetje van je muziek en publiek af. Als je voornamelijk de Sex Pistols voor een stelletje punkers staat te spelen kan het nog wel.

Toch verpest die sticker wel het uiterlijk van de gitaar.
    Dat niet alleen, een sticker, boeie. Het gaat erom dat ie een shockerende gebeurtenis duidelijk showcase'd op zijn gitaar, en dat is walgelijk.

@jeroen: dank je dat je mij/ons erop attendeert, was me nog niet opgevallen.

Senior Member

Standaard

Haal die sticker er eens heel gauw van af, minkukel......sommige dingen doe je gewoon niet. Je zou eigenlijk voor straf een ban moeten krijgen. Bah.

O ja, en +1 voor de draai om je oren die je verdient eikelesteijn!
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member

Standaard

ja haal die sticker eraf joh, dat is typisch een gevalletje van "victory off a bad taste"

laat je maar niet in het openbaar zien met die sticker op je gitaar, want dat gaat je gitaar niet overleven denk ik.

wat bezielde je eigenlijk om die sticker erop te plakken?, leg eens uit, daar ben ik erg benieuwd naar

Standaard

Tering zeg dat is echt niet grappig. Er zijn serieus veel doden gevallen daar en jij maakt er een geintje van...rot toch op

Senior Member

Standaard

Ik woon letterlijk 80 meter van de naald en er staan nog steeds elke dag mensen te huilen etc. Jongentje mag best eens met die gitaar bij mij in de kroeg spelen, weet alleen niet of alleen de gitaar sneuveld of ook zijn neusbeentje.

Standaard

Denk dat de TS erg geschrokken is inmiddels en zich niet meer durft te vertonen.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Vind je 't gek na al die idiote reacties?

Ik vind 't ook niet kunnen, ok, maar als hij dat wil? Jezus wat een overdreven reacties.. allemaal offtopic trouwens ook.. (mijn eigen ook trouwens)

Beetje die gast zitten bedreigen via 'n forum, c'mon, doe even niet zo laag met z'n allen. Bedreig dan met z'n allen ook even de 'kale duitsers met 2 keer de letter S op de blouse'. En alle lonsdale dragers? wat is het verschil tussen gitaar en kleding?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten