Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
De Steve morse is zeker geen versterker voor 30min proberen. Ik heb er zelf een hele dag aan geweid. En zelfs nu vind ik soms weer prettige settings bij.
Pff, dan hoef je de SE al helemaal niet te testen die heeft dan veuls te veule knoppies.
Wat vond je dan "lichtelijk"tegenvallen?

Ik gaf in mijn revieuw ook aan dat hij fluisterstil ook nog groots moest klinken en dat doet hij met gemak.

Enne die 6100...Zeker als hij waarmaakt wat word beweerd dan lijkt het toch wel "de" amp
Ik heb de 6101 gehad, en die valt in het niet naast de SE. de SE pompt gewoon als de ziekte, ook fluisterstil. de 6101 is een van de eerste multichannels van marshall, en hij klinkt gewoon net niet, vind ik. de JCM900sound klinkt heel gruizig (zelfs voor mijn smaak te), de jcm800 klonk veel te slap, het had geen ballen.

Ik vond zelf de 5150-3 leuk, maar niet de titel 'high end amp' niet waardig. tis een leuke amp in de lijn van JVM, maar als je 2500+ euro hebt, vind ik de 5150 het geld niet waard.

Macwilliams omschreef het ooit heel goed: Engl doet precies wat jij wilt, en dan een tandje meer. Je moet alleen wel precies weten wat jij wilt, anders doet ie 't niet.