Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 54

Threaded View

Standaard

Wit is voor mij inderdaad dé kleur in dit geval. De keus van de pickup 60 of 81 of 85 in de hals en 81 of 85 in de brug is nog niet gemaakt...het is alleen wel zo dat ik de 85 in het wit kan bestellen en dat deze betaalbaar en voorradig is (alle andere zijn in het wit niet of moeilijk te bestellen)

Ik twijfel nu dus of ik niet gewoon twee 85's zal bestellen en gewoon door blijf zoeken en expirimenteren, dan weet ik in ieder geval wat de 85 op beide posities doet en of ik hem te warm vind, te wollig, te schel, te HiFi, te steriel of misschien wel gewoon helemaal geweldig.... ik blijf gewoon zoeken naar een witte 60 en (als de 85 tegenvalt) eventueel naar een witte 81

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Is die vraag aan mij gericht? Ik ken de 85 niet goed, lijkt me zowiezo dat je beter 2 verschillende kunt nemen dan kun je eventueel nog switchen. Wat ik lees is het de EMG 81 die erg veel gebruikt is door bekende artiesten. Van de 85 weet ik dat zo net nog niet, in ieder geval is dat minder op safe spelen dan met de 81.

Verder zou ik echt even zoeken naar een witte als je dat echt mooier vindt. Optiek is ook belangrijk vooral op de langere termijn.
    Laatst gewijzigd door Jappiedepappie; 31 mei 2009 om 18:07

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten