Het Ziet er wel Goed uit!!! ;-)
Zoals je ziet (niet heel duidelijk door de zon) is de humbucker creme en de Single Coils wit (zaten eerst Creme in, maar de S serie en die vond ik te kil).
![]()
Het Ziet er wel Goed uit!!! ;-)
Zoals je ziet (niet heel duidelijk door de zon) is de humbucker creme en de Single Coils wit (zaten eerst Creme in, maar de S serie en die vond ik te kil).
![]()
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Is dit ook een valley arts??
Dat vind ik nou echt gek dat mensen zo een dure gitaar van 2000 kopen.
En dan andere elementen er in gaan douwen dan koop uje toch zowie zo niet zo een gitaar. kop dan een fender made in japan of mex en verbouw die dan maar niet zo een dure gitaar.
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
In mijn gitaar zitten Single-coils SA en een '85 bij de brug.
De gitaar klinkt heel strak, maar dat heeft ook door de bouw te maken.
Ebben toets, swampash body, 7/8 schaal en een 24 frets hals, waardoor het halselement erg richting de brug staat.
Het is één van mijn favoriete gitaren. Strakke gedefinieerde rocksound en strak voor slag.
Groovie Guitar Guus
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
Favorieten/bladwijzers