Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben en op verschillende andere plekken reviews en ervaringen gelezen te hebben, moet ik zeggen dat de Axe-FX mijn GAS aardig weet aan te wakkeren.

Zou 1 van de bezitters niet eens een demo ergens kunnen regelen; minimeeting of zo. Ik denk dat er behoorlijk wat mensen best even willen voelen hoe de Axe-FX speelt. Hoe het op youtube klinkt is voor mij lang zo belangrijk niet als hoe hij reageert op mijn spel. Daagt hij uit tot meer spelen, of verlang ik meteen terug naar mijn buizenamps?

Daarnaast heb ik ook de volgende vraag aan de bezitters:
Ik heb een Taylor T5, waarmee ik over 1 mono jackplug zowel een acoustisch als een electrisch geluid krijg. Wat ik zou willen is dat ik het acoustische tegelijk met het electrische kan versterken over de Axe-FX. Dus 1 amplijn met bijv een Plexi, (stereo) chorus en wat delay. En daarnaast een acoustische lijn, zonder amp, maar met wat (stereo) galm en compressie. Is dat mogelijk met de Axe-FX? Als ik de handleiding lees, zou dit wel moeten kunnen. Hou ik dan van beide een mix over in stereo?
Hoi volgens mij is dat zekers te doen wat je boven beschrijft.......alleen wil je je acoustic signaal nergens mee versterker ?? Comp / EQ of gewoon een clean amp bedoeld voor acoustic guitars ?? Kan allemaal .......