Keep us posted! Ik ben benieuwd naar je ervaringen en resultaten als je daar tijd voor hebt. Ik ben zelf ook geinteresseerd in de ultra. Denk zelf dan aan een relatief 'eenvoudige' set-up met alleen nog de ultra icm. mijn Rover preamp in de loop en de Traveller eindtrap. Met de balanced outs van de ultra direct naar de mixer voor FOH en de 2e output dan zonder eindtrapsim en cabsim naar de traveller voor mijn podiummonitoring bij grotere gigs. Bij kleinere gigs mooi alles alleen via de ultra terug naar mijn podiummix (geen last meer van direct gitaargeluid meer in de FOH mix).
Als dat goed/uitstekend werkt, dan kunnen looper+pedals en losse fx-units exit. Verder no more hassle met microfoon. Zou het leven een stuk eenvoudiger maken.

Ik ben zelf ook niet zo'n tweaker (alhoewel, de interface van de Lex G2 kent weinig geheimen voor mij, haha).
Maar met de editor is het prima te doen, leid ik uit je post af? Hoe is het om hem direct te tweaken? Dat is zeker nog wel iets wat me op dit moment nog remt in een evt. aanschaf. Ik vind het o.a. jammer dat er geen directe potmeters op te vinden zijn om de belangrijkste amp parameters (volume, gain, eq) parameters te bedienen. Dat is toch vaak iets wat je in live situaties nog wel even wilt doen. Beetje meer hoog of mid, iets minder gain etc. Is dat toch wel handig en snel te doen?