Hey hoe speelt je Jaguar Badman?, dat is toch de nieuwe versie?
Hey hoe speelt je Jaguar Badman?, dat is toch de nieuwe versie?
Badman houdt niet van fenders![]()
De Jaguar is een vrij zware gitaar die er... hoe ironisch... ook naar klinkt, mede door die humbuckers. Je moet niet proberen om er een mooi helder funkdeuntje uit te halen, daarvoor zijn m'n Stratocasters een miljard keer beter geschikt. Toch hou ik van z'n sound als ik een leuk bluesy nummer wil of een apart rockdeuntje. Lekkere vlotte nek ook, geen jumbofrets. Alleen spijtig dat de brug fixed zit![]()
Bigsby! Ziet er ongetwijfeld te gek uit!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
In volgorde van aanschaf zo'n beetje:
Fender HM strat USA
Charvel model 1, occassie in 1993, verkocht in 1998, teruggeruild tegen een GAX-75 in 2008 en toen gespoten en een Tonezone er in.
Charvel acoustisch. Ruwweg 1995
Epiphone Les Paul standard, 2007. Meerdere geprobeerd (10 van deze, 2x zw replica en 1 sg faded) en deze speelde en klonk het beste
Ibanez s470 uit 2007
En deze komt binnenkort. De originele slagplaat zit er dan niet op maar wel bij:
Fender American standard uit 2008.
Gitaren uit het verleden: Hondo strat, Gibson S-1, Squier strat, Ibanez S320 en een Ibanez Roadstar 2.
Afgaande op andere foto's is mijn inbreng nog vrij bescheiden xD
![]()
It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood
Höfner 457; Hijos de Vicente Tatay SRC No. 13; Blade TS1; Yamaha CP20; Vox AC30cc2.
Links: Blade TS1 customized ~Klik~
Rechts: Höfner 457 customized ~Klik~
Yamaha CP20 stage piano, uit circa '74, versterk ik uit over een Roland Cube20X die toch werkeloos staat te wezen sinds mijn Vox thuis is.
Verder heb ik een leuke handgemaakt flamencogitaar opgelopen in Barcelona (eindelijk een gitaar waarop ik thuis hoor),ook uit '74.
Stekkerblok; T-Rex Fuel Tank; EHX Octave Multiplexer; EHX MM Deluxe; Vox Dual Drive; VS Jeckyll and hyde; Morely Std. Wha; Boss RC2 Loopstation.
![]()
Vroeger was de toekomst beter.
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Ja vooral die linkerkant, die booster die gaat er lekker op.
J&H is sowieso wel een apart pedaal, erg veel mee mogelijk, wanneer je niet oppast verzuip je erin.
Het zal ook wel liggen aan Vox AC30 & trebleboost = synergie.
Vroeger was de toekomst beter.
Op dit zooitje piel ik een beetje aan. VLNR: Fender Strat AmVI '62 reissue met Texas Specials, een Fender Strat MIM met 57/62 pickups, Squier Silver Series met mexicaanse pickups en handtekening Julian Sas, een...., en een Kent......
Vooraan een Epiphone 12 snaar en een Crafter Jumbo. Helaas, mijn amp, een Fender Super Reverb uit 1966 paste er niet meer op.
[IMG]www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=130827022&key=WE6LMEEO[/IMG]
Laatst gewijzigd door frander; 4 mei 2009 om 18:12
Favorieten/bladwijzers