Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 842

Discussie: Over de moderatie

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nee beste vriend, nou zit je eigen vooringenomen, op de man spelende post recht te lullen en mij dingen in mijn schoenen te schuiven die er niet thuishoren.
    Je hakt vol in op G.G. en ik vraag je daarmee te stoppen. Dan kun je dat negatief opvatten als "jullie dekken elkaar" maar misschien ligt daar wel de heel simpele gedachte achter dat het niet handig is als G.G. zelf gaat reageren op een dergelijke persoonlijke aanval. Wordt hier niet keer op keer gezegd dat mods geen grote mond moeten hebben over leden? Andersom dus blijkbaar wel, maar als dan om verantwoording wordt gevraagd is er ineens niemand thuis? Zo maar wat roepen is natuurlijk erg makkelijk, maar dit is een serieuze discussie. Je hoeft er ook geen letter van terug te nemen, maar ik vraag wel om opheldering. Wat is er machtsmisbruik aan?
    A. Ik ben je beste vriend niet en dat beoog ik ook zeker niet te worden.

B. Dit hele topic zit vol met om de man spelende posts. Beledigen en de grond in trappen over iemands vragen omtrent een aankoop is hier op GN gemeengoed. Ik heb daar in een enkel geval ook al eens iets van gezegt. Maar alleen mij pik je eruit voor je stadgenootje. Wij noemen dat dekken in Friesland. Ja de waarheid klikt soms schel ik weet 't. Overigens heeft dekken hier ook nog een andere betekenis

C. Mijn vermoeden (?) is dat G.G. kennelijk achter de schermen de mond is "gesnoerd" omdat hij jullie andere mods (al jullie betogen ten spijt) niet in de kaart speeld met zijn gedrag. Das mijn vermoeden heh

D. Ik ben altijd thuis voor verantwoordig alleen de afgelopen twee dagen niet vanwege paasvakantie van de kinderen vandaar mijn verlate reactie.

E. Hoewel ik nog niet lang lid ben van dit forum, lees ik al een tijdje mee en meen sommige mods al aardig te kennen gebaseerd op opmerkingen die ze zelf doen. Dat zijn volgens mij juist diegenen die zich mogelijk voelen aangesproken in deze discussie. (zitten overigens ook genoeg goede bij)

F. Titels als dictator, Directeur/nachtmodt etc, enfin je kent al die verschillende titels wel, die mods hier gebruiken boezemen ook al niet veel vertouwen en eenheid in.

G. Meer verantwoording van me nodig. Ik hoor 't wel

(Dictator is een voorbeeld, niets persoonlijks. Ik hoor deze mod zelden of nooit. Ook in deze discussie niet. Dat zijn m.i. de besten.)
    Laatst gewijzigd door stikel; 16 april 2009 om 00:57
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten