Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
Daarnaast mis jij kennelijk het cynisme van drap zijn opmerking.
Juist, daar wringt 'm dus de schoen, zie ik nu bij toneblo ook. Jullie lezen het als cynische slotregel van drap waarop wij dan, buiten proporties, hem die ban ook geven. Laat het dan voor eens en altijd duidelijk zijn: vrijwel zonder uitzondering heeft iedereen, die een permban heeft gehad, wat ons betreft recht op een tweede kans. Ja, je leest het goed, die onredelijke machtsgeile mods zijn vanuit eigen beweging soepel over iets dat niet in de regels staat
Die heeft drap ook gekregen onder de noemer Klaasj Vaak. Dat die daarna weer een ban krijgt is een verhaal op zich, daar wil ik me verder niet aan branden. Maar als dat eenmaal gebeurd is, dan blijf je geband. Daarna heeft -ie, ten behoeven van een PB en nog eens voor een post een account aangemaakt, maar drap wist vantevoren dat deze gelsoten zou worden. Door er zuur over te doen zet -ie jullie op het verkeerde been, niet meer en niet minder.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
Kijk dat bedoel ik nou. Meteen gaan de stekels weer omhoog. De ene mod dekt de ander meteen met een tekst waar al enigsinds dreiging van uitgaat. Als je even terugleest dan vraagt deze mod er zelf om. Hij is voor mij het perfecte voorbeeld van een burger welke je een oranje hesje geeft en meneer veranderd meteen in oom agent. IK noem dat machtsmisbruik, en neem daar geen letter van terug.
Nee beste vriend, nou zit je eigen vooringenomen, op de man spelende post recht te lullen en mij dingen in mijn schoenen te schuiven die er niet thuishoren.
Je hakt vol in op G.G. en ik vraag je daarmee te stoppen. Dan kun je dat negatief opvatten als "jullie dekken elkaar" maar misschien ligt daar wel de heel simpele gedachte achter dat het niet handig is als G.G. zelf gaat reageren op een dergelijke persoonlijke aanval. Wordt hier niet keer op keer gezegd dat mods geen grote mond moeten hebben over leden? Andersom dus blijkbaar wel, maar als dan om verantwoording wordt gevraagd is er ineens niemand thuis? Zo maar wat roepen is natuurlijk erg makkelijk, maar dit is een serieuze discussie. Je hoeft er ook geen letter van terug te nemen, maar ik vraag wel om opheldering. Wat is er machtsmisbruik aan?