Ik heb me serieus altijd al afgevraagd wat voor iemand dat dan geweest zou moeten zijn, die Guest. Maar ja, ik voelde me te dom om er iets over te vragen.![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Wat een drama, en wat een taalgebruik, ongelooflijk .
Wat een tere zieltjes...![]()
Met alle respect voor de Mods, maar dit begrijp ik echt niet. Waarom zou iemand zijn post niet mogen verwijderen als hij wat klachten heeft. Okee "schade aan de discussie" maar hoeveel schade levert het nu helemaal op? Op de belangrijkste punten van de discussie wordt toch wel gequote, en dat blijft zichtbaar. Gezien het aantal post van deze user zal het probleem niet groot zijn. En in het vervolg het zelfde verwachten van een user met meer posts hoef je niet bang te zijn, dat is te veel werk (overigens zijn al Drap zijn berichten volgens mij wel verwijderd of niet?)
Bovendien kun je je afvragen in hoeverre deze discussies zover en vaak worden terug gelezen dat je echt hinderlijke schade hebt..
Een permanente ban zou ik echt zwak vinden. Het lijkt zo net alsof jullie mensen met commentaar op dit forum de mond willen snoeren. Een soort van cencuur..doen alsof er niets aan de hand is en er 1 zeikerd rondloopt die poep praat. In plaats van mensen de mond snoeren en afbekken in een topic als ze eens commentaar hebben op de wijze waarop het hier gaat. Je kunt het er als mod niet mee eens zijn en direct zeggen dat het poep is, maar je zou ook, via pm bijv. contact kunnen leggen en vragen waarop hij zich baseerd. Misschien zijn er wel meer mensen die er zo over denken.
Het zou jullie mods sieren als je klachten niet afdoet als onzin maar laat zien dat je er iets mee doet.
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Kijk 's verder dan je neus lang is joh![]()
Hier in algemeen is een moderatietopic.
Verder kun je je opmerkingen over de moderatie altijd via PM kwijt, als het op een nette manier verwoord is en enigszins redelijk dan gaan we daar graag op in hoor.
Het zal wellicht wat serverruimte gescheeld hebben, maar ik dacht het niet. Alleen zijn account is verwijderd, waardoor je niet meer op zijn username kan zoeken. Zijn posts staan onder zijn naam, maar wel als 'guest', nog op het forum, zoals hier:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=78288
Favorieten/bladwijzers