Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 72

Discussie: opzeggen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Zou leuk zijn als iemand een account aanmaakt met de naam Guest.
    Helaas zie je dan nog een verschil omdat bij een account de post geteld worden en bij een echte Guest staat er volgens mij dan n/a
    Ik ben lui en wat ben jij??

Ik haat BrEeZaH

Senior Member

Standaard

Ik heb me serieus altijd al afgevraagd wat voor iemand dat dan geweest zou moeten zijn, die Guest. Maar ja, ik voelde me te dom om er iets over te vragen.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Wat een drama, en wat een taalgebruik, ongelooflijk .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GlobalWarming Bekijk bericht
    Wat een drama, en wat een taalgebruik, ongelooflijk .
    Ja, die Mitch is een rare...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Wat een tere zieltjes...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Zou leuk zijn als iemand een account aanmaakt met de naam Guest.
    Volgens mij is er al iemand die zichzelf Guest heeft genoemt.. of was dat gewoon Gast..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

Senior Member

Thumbs down

Met alle respect voor de Mods, maar dit begrijp ik echt niet. Waarom zou iemand zijn post niet mogen verwijderen als hij wat klachten heeft. Okee "schade aan de discussie" maar hoeveel schade levert het nu helemaal op? Op de belangrijkste punten van de discussie wordt toch wel gequote, en dat blijft zichtbaar. Gezien het aantal post van deze user zal het probleem niet groot zijn. En in het vervolg het zelfde verwachten van een user met meer posts hoef je niet bang te zijn, dat is te veel werk (overigens zijn al Drap zijn berichten volgens mij wel verwijderd of niet?)

Bovendien kun je je afvragen in hoeverre deze discussies zover en vaak worden terug gelezen dat je echt hinderlijke schade hebt..

Een permanente ban zou ik echt zwak vinden. Het lijkt zo net alsof jullie mensen met commentaar op dit forum de mond willen snoeren. Een soort van cencuur..doen alsof er niets aan de hand is en er 1 zeikerd rondloopt die poep praat. In plaats van mensen de mond snoeren en afbekken in een topic als ze eens commentaar hebben op de wijze waarop het hier gaat. Je kunt het er als mod niet mee eens zijn en direct zeggen dat het poep is, maar je zou ook, via pm bijv. contact kunnen leggen en vragen waarop hij zich baseerd. Misschien zijn er wel meer mensen die er zo over denken.

Het zou jullie mods sieren als je klachten niet afdoet als onzin maar laat zien dat je er iets mee doet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Heb je de bos haar van Henkie Spenkie wel eens gezien??? Dat is genoeg brandstof om ons in een split second te cremeren We hebben 'm wel eens door de deur moet duwen, hij kwam er gewoon niet door!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkie spenkie Bekijk bericht
    Het lijkt zo net alsof jullie mensen met commentaar op dit forum de mond willen snoeren. Een soort van cencuur..
    Hij maakte zichzelf al belachelijk genoeg, dus een trap na was IMHO echt niet nodig.

Jammer dat het zo moest lopen.

Moderator

Standaard

Kijk 's verder dan je neus lang is joh
    Hier in algemeen is een moderatietopic.

Verder kun je je opmerkingen over de moderatie altijd via PM kwijt, als het op een nette manier verwoord is en enigszins redelijk dan gaan we daar graag op in hoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkie spenkie Bekijk bericht
    (overigens zijn al Drap zijn berichten volgens mij wel verwijderd of niet?)
    Het zal wellicht wat serverruimte gescheeld hebben, maar ik dacht het niet. Alleen zijn account is verwijderd, waardoor je niet meer op zijn username kan zoeken. Zijn posts staan onder zijn naam, maar wel als 'guest', nog op het forum, zoals hier:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=78288

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten