Oké ook mijn laatste reactie over Flash:
1. Het feit dat YouTube 100% van je CPU trekt is waarschijnlijk omdat video progressief of gestreamed binnengehaald wordt, dit doet niets af aan het feit dat dit aan Flash ligt. Ieder andere applicatie waar je video via het internet kan kijken zal CPU kracht vereisen.
2. Merkwaardig dat dit mij nooit is overkomen.. Misschien een virus
3. Zeker niet alleen op platformen die adobe heeft uitgekozen. Het heeft juist ook een keerzijde. Juist omdat Flash wereldwijdt gebruikt wordt en als web 2.0 standaard wordt gezien wordt dit steeds meer geimplementeerd, zie Mobile web 2.0 of Google Andriod.
4. Het klopt dat Flash animaties die in de tijdlijn als tween of shapedtween staan CPU vretend zijn. Dit is enkel een deel van wat Flash biedt, een ervaren programmeur programmeerd gedrag en interactie niet op de tijdlijn. Er zijn Libraries uitgekomen waardoor animaties mogelijk zijn zonder veel CPU kracht te vereisen (TweenLite). Zoals ik al zei, maak je een animatie in javaScript zal je computer het helemaal moeilijk krijgen.
5. Je kan inderdaad niet zomaar kijken wat de source code is. Maar door middel van programmatuur en wijze waarop het geprogrammeerd is kun je Charles gebruiken om de data overdracht te controleren.
Wij komen er inderdaad niet uit, maar laten we het erop houden dat dit komt door onwetendheid

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers