Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 12 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 118

Standaard

Kijk zo leer je kids de waarde van geld.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik had van de week gezegd dat men lijkt te zoeken naar dingen om tegen me te kunnen kankeren. en ik heb gewoon gelijk; jou post bewijst het weer. je wilt gewoon dat ik iets negatiefs zeg, dus dan bouw je dat zo weer om dat het negatief is, terwijl het alleen vragend bedoeld is.
    Gast dit gaat echt te ver, hoor. Alsof mensen dat serieus doen. Wellicht zitten ze erbij, maar de post die jij quote vind ik er erg sympathiek uitzien.
    En matig eens in je reacties. Minder impulsief met een verhitte kop tikken helpt al een hoop!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp Bekijk bericht
    Kijk zo leer je kids de waarde van geld.
    Ach ik ben ook vaak gematst door m'n ouders (niet zo als in dit topic, maar ok). Maar nu ik een arme student ben weet ik prima de waarde van geld hoor.
    Daar kom je toch vanzelf wel achter? Alleen als je een beetje labiel bent kom je niet zelf tot die ontdekking.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ach ik ben ook vaak gematst door m'n ouders (niet zo als in dit topic, maar ok). Maar nu ik een arme student ben weet ik prima de waarde van geld hoor.
    Daar kom je toch vanzelf wel achter? Alleen als je een beetje labiel bent kom je niet zelf tot die ontdekking.
    Nou ik ken er zat. Ik persoonlijk vind het buiten proportie, maargoed misschien ligt het aan mij en is dit niet de plek om daarover te gaan discussieren.

Denk alleen dat het een stuk meer voldoening geeft als je in een aantal jaar groeit qua gear. Telkens een stap maken, meegroeien met je spel en stijl.

Niet dat ik nee tegen m'n pa had gezegd destijds, maargoed....whatever

Senior Member

Standaard

Stinkt naar jaloezie hier zeg...

Standaard

Ja dat is 't!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    Lees eens goed: meneer heeft hem niet gekregen:
    No shit Sherlock.....

Misschien moet je mijn post eens goed lezen. Verdiep je ook eens in de betekenis en het gebruik van smilies. Dan zie je wellicht dat (het eerste deel van) mijn post niet 100% serieus was.

Of denk je dat ik ook daadwerkelijk overweeg lichaamsdelen weg te doen voor een gitaar??

@ topicstarter: Ga eens gauw een fatsoenlijke camera regelen! Meer foto's!!!!
    Curiouser and curiouser said Alice....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    tja, de tijd dat jij 15 was... de tijden zijn nu gewoon anders. ipv die vox heb je een dozijn andere amps voor dat geld die beter klinken. Mijn eerste post was trouwens ook nog redelijk neutraal. het was alleen opvallend, en daar sprak ik me over uit. Later kwam de uitleg, en die vind ik zeer begrijpelijk, en daar ga ik dan ook gewoon helemaal in mee. de t.s. wil later investeren voor/in een nieuwe marshall, groot gelijk heeft ie, en daarmee is de kous af. de gitaar is SCHITTEREND, en daar zeg ik dus ook niks over. alleen de combi van die gitaar en amp was raar. het leek nl alsof de amp met de gitaar tegelijk kwam. nee dus, bleek niet zo te zijn. z'n moeder was anti marshall, en deze amp was de beste qua tone van wat ie had geprobeerd, nja, mooi toch?

ik had van de week gezegd dat men lijkt te zoeken naar dingen om tegen me te kunnen kankeren. en ik heb gewoon gelijk; jou post bewijst het weer. je wilt gewoon dat ik iets negatiefs zeg, dus dan bouw je dat zo weer om dat het negatief is, terwijl het alleen vragend bedoeld is.
    Misschien een idee om je gewoon eens wat relaxter op te stellen joh. En das gewoon positief bedoeld.
    chill zoals ze tegenwoordig zeggen....
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Waarom zo moeilijk over een mooi cadeau, met eigen bijdrage...het is toch geen opvoedingsdiscussie het gaat om de gitaar en die is mooi.
    En voor 800 euro koop je nieuw geen echt goede buizenamp vind ik, wel behoorlijk spul, maar een amp die ik hier goed bij zou vinden passen zit ver boven de 1000...en die kan er in de toekomst ook echt nog wel bijkomen lijkt me.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaak1990 Bekijk bericht
    Waarom zo moeilijk over een mooi cadeau, met eigen bijdrage...het is toch geen opvoedingsdiscussie het gaat om de gitaar en die is mooi.
    En voor 800 euro koop je nieuw geen echt goede buizenamp vind ik, wel behoorlijk spul, maar een amp die ik hier goed bij zou vinden passen zit ver boven de 1000...en die kan er in de toekomst ook echt nog wel bijkomen lijkt me.
    Voor 800 koop je echt wel een behoorlijke tweede hands
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten