Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 118
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Ik vind het ook een supe gave gitaar... Met zo'n enorme bijdrage van je pa, doe je dat ding never en nooit meer weg.

De discussie over de versterker is 'Over the Top'.

@ Orpheo: Ik heb je er al eens eerder op aangesproken dat je met respect, in ieder geval tactisch, moet posten. Destijds beweerde je dat je altijd respect hebt voor iemand anders zijn collectie. Dit is volgens mij het tegendeel.

Toen ik 15 was, had ik een of andere gare japanse transistor bak.... Dan is zo'n Vox al niet verkeerd... Tja, het is nu even uit balans, maar een knaap van 15 heeft niet zomaar het geld om ook nog even een goeie amp aan te schaffen. Een investering in een gitaar is eerder blijvend, dan een amp, die vroeg of laat vaak wordt ingeruild.

Orpheo... Je reageert vaak op basis van enthousiasme, maar wellicht ook weleens te impulsief!!! ... no hard feelings....
    tja, de tijd dat jij 15 was... de tijden zijn nu gewoon anders. ipv die vox heb je een dozijn andere amps voor dat geld die beter klinken. Mijn eerste post was trouwens ook nog redelijk neutraal. het was alleen opvallend, en daar sprak ik me over uit. Later kwam de uitleg, en die vind ik zeer begrijpelijk, en daar ga ik dan ook gewoon helemaal in mee. de t.s. wil later investeren voor/in een nieuwe marshall, groot gelijk heeft ie, en daarmee is de kous af. de gitaar is SCHITTEREND, en daar zeg ik dus ook niks over. alleen de combi van die gitaar en amp was raar. het leek nl alsof de amp met de gitaar tegelijk kwam. nee dus, bleek niet zo te zijn. z'n moeder was anti marshall, en deze amp was de beste qua tone van wat ie had geprobeerd, nja, mooi toch?

ik had van de week gezegd dat men lijkt te zoeken naar dingen om tegen me te kunnen kankeren. en ik heb gewoon gelijk; jou post bewijst het weer. je wilt gewoon dat ik iets negatiefs zeg, dus dan bouw je dat zo weer om dat het negatief is, terwijl het alleen vragend bedoeld is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik had van de week gezegd dat men lijkt te zoeken naar dingen om tegen me te kunnen kankeren. en ik heb gewoon gelijk; jou post bewijst het weer. je wilt gewoon dat ik iets negatiefs zeg, dus dan bouw je dat zo weer om dat het negatief is, terwijl het alleen vragend bedoeld is.

Senior Member

Standaard

nog geen een goede opmerking gehoord over de vox. Kijk transistor of buizen.... ik heb ook zo m'n voorkeur. Maar ik speelde laatst over een valvetronix en daar zat een verrekte goede sound in. Ik had nog nooit van die versterker gehoord en ik dacht dat het buizen was. Het was gewoon bijna een buizen dynamiek. En totaal niet de clipping die ik met andere transistorbakjes gewend ben zoals bijvoorbeeld een valvestate. achteraf hoorde ik dat het een valvestate bak was. Had ik mezelf mooi voor de gek gehouden. Toen ging het me ook dagen dat een goede transistorbak ook niet vies hoeft te zijn. En dat voor iemand die al.... nouja, laten we het op een 'goede marshall versterker' heeft, houden.

Verder heb je een schitterende gitaar...
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    TS. Allereerst van harte met je mooie gitaar.

@ Orp. Het ging mij om het lachje. Gelukkig was het dit keer nog een lachje. De uitspraak bagger over andermans keuzes ( 1: dat is een buizenbak, geen modeling-kreng) kom ik hier ook vaak tegen. Ik persoonlijk zal zulke uitspraken nooit doen daarvoor zul je ook iemands persoonlijke omstandigheden moeten kennen (smalle beurs bijv.) Wij zijn of proberen in ieder geval allemaal gitaarspelers te zijn en dat mag wat mij betreft met iets meer respect voor andermans keuzes. Ik ben ook motorrijder en daar zul je genoemde uitspraken over andermans spullen niet gauw horen.

Greetz Jan en zoon

Lex en Kenx. Als je mijn opmerking maar half qoute zul je het nooit snappen
    Dit heeft geen snars met geld te maken. Als je naar buiten wilt treden met je amp doe je dat in gitaarland gewoon niet als je niet een knots van een versterker hebt met flink wat gloeiende lampjes erin. Ik heb zo'n modeling-kreng vanwege m'n smalle studentenbeurs, maar ik hou er dus ook gewoon m'n smoel over.

(... dat lucht op!)

EDIT: Shit, gefeliciteerd aan de TS! Onwaarschijnlijk mooi cadeau. Wat een on-waar-schijnlijk mooi cadeau...

Laatst gewijzigd door GunMetalBlue; 3 maart 2009 om 00:39 Reden: onvolledigheid

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluze Bekijk bericht
    nja weet je, tis niet 'ik is klein zij zijn groot en das niet eerlijk'. Ik blijf mijn ding doen en mensen wijzen op hun hypocriete gedrag.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    nja weet je, tis niet 'ik is klein zij zijn groot en das niet eerlijk'. Ik blijf mijn ding doen en mensen wijzen op hun hypocriete gedrag.
    't mooie van calimero vind ik ook altijd, dat hij na iedere aflevering weer de middelvinger omhoog kan steken, de antiheld wordt door het goede gedrag weer de held.

Maar calimero moet wel iedere aflevering weer door schade en schande om weer uiteindelijk tot dat middelvingertje te komen.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht
    't mooie van calimero vind ik ook altijd, dat hij na iedere aflevering weer de middelvinger omhoog kan steken, de antiheld wordt door het goede gedrag weer de held.

Maar calimero moet wel iedere aflevering weer door schade en schande om weer uiteindelijk tot dat middelvingertje te komen.
    en het mooie van deze situatie is dat geen van beide partijen beticht kan worden van goed gedrag of juist slecht gedrag, omdat er voor beide uitlatingen wel wat te zeggen valt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht
    Pfff, heb ook ernstig R8 GAS, ben al mijn centjes bij elkaar aan het schrapen, overweeg een nier te verkopen, en meneer *krijgt* er gewoon een...

Gefeliciteerd hoor! Supermooie gitaar. Daar ga je vast veel plezier van hebben.
    Lees eens goed: meneer heeft hem niet gekregen: hij 800€, z'n pa 2.000€. Voor een student van 15 jaar is 800euro een volledig jaarinkomen, voor pa is 2.000 misschien een maandloon. Ik denk dat hier lang voor gespaard is, en dat pa een aantal studievoorwaarden opgelegd heeft.

Ik denk dat "ik leg 2 euro bovenop elke euro die jij kan sparen, én je moet studeren, zoon" een mooie manier is om je kind te motiveren om
    - te spelen op een goed instrument
    - te leren sparen
    - te leren dat studeren opbrengt.

En dan nog een moeder die weet wat een Marshall is, én dat ze luid kunnen gaan. Mooi.
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

Senior Member

Thumbs up

Mooie gitaar man, tof van je pa.
    Mvgr. Dirk Jan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingfisher Bekijk bericht
    Lees eens goed: meneer heeft hem niet gekregen: hij 800€, z'n pa 2.000€. Voor een student van 15 jaar is 800euro een volledig jaarinkomen, voor pa is 2.000 misschien een maandloon. Ik denk dat hier lang voor gespaard is, en dat pa een aantal studievoorwaarden opgelegd heeft.

Ik denk dat "ik leg 2 euro bovenop elke euro die jij kan sparen, én je moet studeren, zoon" een mooie manier is om je kind te motiveren om
    - te spelen op een goed instrument
    - te leren sparen
    - te leren dat studeren opbrengt.

En dan nog een moeder die weet wat een Marshall is, én dat ze luid kunnen gaan. Mooi.
    ik denk dat het gewoon helemaal niet aan de orde is om ethische kwesties te bespreken over het wel of niet schenken van cadeaus in een bepaalde prijsklasse.
    Laatst gewijzigd door kassie; 3 maart 2009 om 08:28
    Te Koop:

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten