tja, de tijd dat jij 15 was... de tijden zijn nu gewoon anders. ipv die vox heb je een dozijn andere amps voor dat geld die beter klinken. Mijn eerste post was trouwens ook nog redelijk neutraal. het was alleen opvallend, en daar sprak ik me over uit. Later kwam de uitleg, en die vind ik zeer begrijpelijk, en daar ga ik dan ook gewoon helemaal in mee. de t.s. wil later investeren voor/in een nieuwe marshall, groot gelijk heeft ie, en daarmee is de kous af. de gitaar is SCHITTEREND, en daar zeg ik dus ook niks over. alleen de combi van die gitaar en amp was raar. het leek nl alsof de amp met de gitaar tegelijk kwam. nee dus, bleek niet zo te zijn. z'n moeder was anti marshall, en deze amp was de beste qua tone van wat ie had geprobeerd, nja, mooi toch?
ik had van de week gezegd dat men lijkt te zoeken naar dingen om tegen me te kunnen kankeren. en ik heb gewoon gelijk; jou post bewijst het weer. je wilt gewoon dat ik iets negatiefs zeg, dus dan bouw je dat zo weer om dat het negatief is, terwijl het alleen vragend bedoeld is.
Favorieten/bladwijzers