Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 58 van 164 EersteEerste ... 848565758596068108158 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 580 van 1637

Discussie: Lak-Faq 1.0

Senior Member

Standaard

Zo hij is zo goed als klaar . Ik heb hem niet al te dik in de 2k lak gezet en de volgende dag kon ik al polijsten en afmonteren.

Hij moet nu nog even goed afgesteld en klaar. Hij speelt nu al erg lekker!
    Sorry voor de slechte fotokwaliteit maar om een of andere reden lukt het mij niet om fatsoenlijke foto's te maken.

Senior Member

Standaard

Gaaf lp-tje.
    Zwart is niet helemaal mijn ding, maar het vraagt wel extra vakmanschap om dat goed te krijgen want je ziet iedere oneffenheid.

Horen beide buckers met de polen naar boven te zitten?
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Senior Member

Standaard

Damn, in de hitte van de strijd verkeerd gedaan. Ik was zo benieuwd naar het geluidVanavond maar even omdraaien...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    Damn, in de hitte van de strijd verkeerd gedaan. Ik was zo benieuwd naar het geluidVanavond maar even omdraaien...
    Gewoon pure nieuwsgierigheid. Maakt het wat uit dan? Hoe kun je horen/zien wat boven of onder is?
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Member

Standaard

Wat die pickups betreft: geen idee maar ben er ook wel benieuwd naar, heb dat ook zo op mijn epiphone dot staan...

Ga binnenkort aan mijn eerste lakprojectje beginnen, een stratbody zwart spuiten met nitro. Hoop dan dat die zo afslijt om een natuurlijke relic te krijgen.

Vraagje: heb ergens gelezen dat nitrolak en gitaarstandjes (met rubber) niet zo goed samengaan... Is er effectief rubber gebruikt voor die standjes of is dat een of ander soort kunstschuim en kan dat dan kwaad?

Senior Member

Standaard

Hey hey!
    Ik leesregelmatig op dit forum over 2K lak. Heb er naar geinformeed bij mijn verf winkel, die zegt dat dat niet simpel is om te verwerken, Vochtigheidsgraad Licht en temperatuur zijn zeer belangrijk . Als er bij een van deze factoren iets fout is mislukt de lak, zegt ie.
    Ik heb een goede spuitpistool-compressor-en toebehoren.
    Is dit de waarheid of zegt ie dat gewoon omdat ie het niet verkoopt?
    Advise me please...
    "I heard the use of stratocasters is closely followed by having to tell your folks you're gay..."
    HilkoCustomBuilt
    Facebook Pagina

Senior Member

Standaard CLOU... opzoek... dringend ;-)

Dag allemaal,
    al een tijdje aan bricoleren met zelfbouwgitaar, en heb de forums al wat afgelezen. Nu ben ik opzoek naar de GRAIN FILLER op waterbasis van CLOU.

Heeft iemand daar de correcte naam, nummer, titel, type van.
    Het is niet makkelijke te vinden in onze regio, en heb misschien een mogelijke leverancier gevonden. Maar wil hem dan ook graag de juiste gegevens bezorgen

THX..

Flanders

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flanders Bekijk bericht
    Dag allemaal,
    al een tijdje aan bricoleren met zelfbouwgitaar, en heb de forums al wat afgelezen. Nu ben ik opzoek naar de GRAIN FILLER op waterbasis van CLOU.

Heeft iemand daar de correcte naam, nummer, titel, type van.
    Het is niet makkelijke te vinden in onze regio, en heb misschien een mogelijke leverancier gevonden. Maar wil hem dan ook graag de juiste gegevens bezorgen

THX..

Flanders
    Clou is en duitse firma en zoeken op bv google.nl geeft snel antwoordt op je vraag...als je maar wat moeite doet
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Standaard

Hilko, ga eens langs bij een autospuiter of een handel in autolakken. Deze kunnen je adviseren. Ik heb nog niet echt de problemen ervaren die jij noemt. Eigenlijk zijn er alleen voordelen.(buiten wat het eventueel met klank zou doen) Het is redelijk makkelijk te spuiten en hierna snel hard en goed te schuren/polijsten. Ook kun je in één sessie al je lagen opbouwen tenzij het nodig is tussendoor te schuren. Nog een voordeel.Als het droog is dan reageert het niet met de volgende lagen. Met andere laksystemen heb ik vaak rare dingen meegemaakt zoals trekken en bobbelen etc.
    Gewoon proberen zou ik zeggen. http://www.motor-forum.nl/forum/list...spuiten-1.html
    Lees dit ook eens door... er is nog veel meer te vinden over zelf spuiten/lakken
    Suc6

Senior Member

Standaard @ Jan

Hoi Jan...
    niet denken dat ik nog geen moeite heb gedaan...
    maar het is heel onduidelijk (toch voor mij) om het juiste product te nemen...
    er staat zoveel op de site van clou.... en tis niet duidelijk welk nu de porien vuller is..
    zal waarschijnlijk aan mij liggen...

thx any way

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten