Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 667

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    En het verkrijgen deze daisy is een hels probleem. Een aantal door de vd Haar gesuggereerde dealers leveren hem blijkbaar niet, of willen niet bestellen. Feedback doet er blijkbaar 3 weken over om hem te bestellen.
    Andere winkels zoals Big One heb ik niet eens gemaild, zij vragen al 8 euro voor het verzenden alleen, wat ik een beetje ruig vind voor een product van 16 euri..

dv247.com levert hem wel, maar accepteert blijkbaar geen paypal, voor de rest heb ik hem nog niet kunnen vinden in de U.K.
    We zoeken verder..
    Ik heb hem via Max Guitars in Den Haag. Ik heb hem voor 13,50 gekocht. Hij heeft er nog enkelen hangen....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik heb hem via Max Guitars in Den Haag. Ik heb hem voor 13,50 gekocht. Hij heeft er nog enkelen hangen....
    Toen ik een paar weken geleden een mail stuurde, hadden ze slechts de mc-5. Als ze de mc-8 voor 13.50 euro verkopen, dan is dat wel een scherpe prijs. Bij de meeste winkels kost de mc-5 al meer. Heb hem inmiddels zelf van ebay afgeplukt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Toen ik een paar weken geleden een mail stuurde, hadden ze slechts de mc-5. Als ze de mc-8 voor 13.50 euro verkopen, dan is dat wel een scherpe prijs. Bij de meeste winkels kost de mc-5 al meer. Heb hem inmiddels zelf van ebay afgeplukt.
    Ik heb eerst ook 10 keer gebeld of hij er al was. Op een gegeven moment gevraagd of hij hem voor mij kon bestellen. Toen was het zo gebeurd. Vandaag precies een week geleden opgehaald.... inderdaad voor 13,50. Dat vond ik erg meevallen...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten