Eerste keer dat ik dit draadje eens volledig doorlees;
Voor een pro sta ik te kijken van de manier van taalgebruik. Zo tik ik ook wel eens maar da's onder vrienden. Daarnaast zie ik in je lijstje geen "vintage nagebouwde" pedalen
Is een opmerking waar ik mn vraagtekens bij stel. Uitgaande van nette bekabeling hangt de volledige crybaby behuizing aan massa en is de spoel dus afgeschermd. Waarom dat ene specifieke ding dus ineens als bromontvanger zou werken is me niet helder.
M'n volgende vraag aan Henri beantwoord hij zelf al. De brom is er ook met batterij. De brom is er niet zonder crybaby. Omdat de brom er ook is met batterij is het probleem dus vooralsnog niet gerelateerd aan een aardlus.
Daarnaast lees ik "krakerige brom". Is die brom constant of kun je hem van karakter laten veranderen door (subtiel) aan de jacks van je crybaby te wrikken?
Leen een crybaby en check of je brom met een vervangcrybaby weg is.
en als dat het geval is vermoed ik dat de soldeerlassen naar massa van 1 of beide jacks van je crybaby klote is.
Post even een foto van de binnenkant van je crybaby. Je hoeft de print niet los te maken.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers