Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 547 van 1260 EersteEerste ... 474474975375455465475485495575976471047 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.461 t/m 5.470 van 12594

Discussie: Post je collectie

Junior Member

Standaard

Dank je...... ;-)

Senior Member

Standaard

Inderdaad gaaf setje! Zou persoonlijk 1 melody maker wel genoeg vinden maar goed :P. Daarnaast, .12 setjes zijn de bomb! Ik pak alleen wel altijd een G snaar uit een .11 setje :P Vooral de Tele en de Joan Jett vind ik vet. Ga zo door!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBF Bekijk bericht
    Fotootje van mijn "electric workhorse guitars"..... of in het nederlands: elektrische werkpaard gitaren..... hmmm, klinkt toch minder ;-)

Fender "Muddy Waters" Telecaster 2001 (slagplaat vervangen)
    Gibson "Joan Jett" Melody Maker 2008
    Fender 60's RI Stratocaster 2003
    Gibson Melody Maker 2007

Alle gitaren zijn bespannen met 012 setjes en hebben medium/high snaarhoogte (speel nl erg veel slide-gitaar)

Enjoy!

heb ook een MW tele, wel pickup upgrade, fijn gitaartje

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Inderdaad gaaf setje! Zou persoonlijk 1 melody maker wel genoeg vinden maar goed :P. Daarnaast, .12 setjes zijn de bomb! Ik pak alleen wel altijd een G snaar uit een .11 setje :P Vooral de Tele en de Joan Jett vind ik vet. Ga zo door!

Dank U Dank U..... die 2 Melody Makers zijn wel heel verschillend hoor ;-).... de Joan Jett heeft een ebben toets en een Burstbucker 3 element, de zwarte MM heeft een pallisander toets en een "standaard" Gibson single-coil.....

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    heb ook een MW tele, wel pickup upgrade, fijn gitaartje
    Yep, zeer fijn gitaartje..... beetje "zwaar" (gewicht), zeker in vergelijking met de m'n vederlichte MelodyMakers, maar een toon en een hoeveelheid "Mojo" (om met Muddy Waters te spreken) om "U" tegen te zeggen ;-)

Senior Member

Standaard

Dank U Dank U..... die 2 Melody Makers zijn wel heel verschillend hoor ;-).... de Joan Jett heeft een ebben toets en een Burstbucker 3 element, de zwarte MM heeft een pallisander toets en een "standaard" Gibson single-coil.....
    Alles aan die 2 is verschillend op de shape van de hals, en de headstock na toch? Maar die Joan Jett is wel heel cool. Heel goedkoop ook als ik het me goed kan herinneren? 500 euro ofzo? Echt wel GASwaardig :P

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Alles aan die 2 is verschillend op de shape van de hals, en de headstock na toch? Maar die Joan Jett is wel heel cool. Heel goedkoop ook als ik het me goed kan herinneren? 500 euro ofzo? Echt wel GASwaardig :P

Klopt..... heb er 600 Euro voor betaald..... ruwe finish, rauwe sound.... perfect voor mijn stijl/sound ..... heb verder niks met de muziek van Joan Jett trouwens, ken eerlijk gezegd maar één nummer van haar en dat is naar mijn mening niet eens zo'n goed nummer (wel een grote hit trouwens in het begin van de 80's ;-)

Senior Member

Standaard singles

Stukje collectie:

Tr`esquire
    60s Silvertone (gekocht op 9-11 omdat het toen zo rustig was in de usa vintage shop )
    '71 Fender Bronco, moet nog wat opgeknapt en afgesteld worden, 1 originele knop mist maar de andere krijg ik nog opgestuurd

Senior Member

Standaard juniors

Linker is nog even in aanbouw (honduras mah. body, hals v/e Morris Gibson Maurader copy[!], Lollar P90), rechter is de ex-Essex van Wietse. Die Essex moet nog 'n andere brug krijgen ivm. de intonatie v/d G-string (huidige is meer voor 'n omwonden G-snaar).

Senior Member

Standaard

Yep, zeer fijn gitaartje..... beetje "zwaar" (gewicht), zeker in vergelijking met de m'n vederlichte MelodyMakers, maar een toon en een hoeveelheid "Mojo" (om met Muddy Waters te spreken) om "U" tegen te zeggen ;-)
    idd opvallend zwaar, daarom kon ik 'm kopen, vorige eigenaar kon 'm niet de baas, ik maal niet zo om gewicht

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten