Dank je...... ;-)
Dank je...... ;-)
Inderdaad gaaf setje! Zou persoonlijk 1 melody maker wel genoeg vinden maar goed :P. Daarnaast, .12 setjes zijn de bomb! Ik pak alleen wel altijd een G snaar uit een .11 setje :P Vooral de Tele en de Joan Jett vind ik vet. Ga zo door!
Klopt..... heb er 600 Euro voor betaald..... ruwe finish, rauwe sound.... perfect voor mijn stijl/sound ..... heb verder niks met de muziek van Joan Jett trouwens, ken eerlijk gezegd maar één nummer van haar en dat is naar mijn mening niet eens zo'n goed nummer (wel een grote hit trouwens in het begin van de 80's ;-)
Stukje collectie:
Tr`esquire
60s Silvertone (gekocht op 9-11 omdat het toen zo rustig was in de usa vintage shop)
'71 Fender Bronco, moet nog wat opgeknapt en afgesteld worden, 1 originele knop mist maar de andere krijg ik nog opgestuurd
Linker is nog even in aanbouw (honduras mah. body, hals v/e Morris Gibson Maurader copy[!], Lollar P90), rechter is de ex-Essex van Wietse. Die Essex moet nog 'n andere brug krijgen ivm. de intonatie v/d G-string (huidige is meer voor 'n omwonden G-snaar).
Favorieten/bladwijzers