Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 706 van 1214 EersteEerste ... 2066066566967047057067077087167568061206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.051 t/m 7.060 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneding Bekijk bericht
    die wah gespoten ziet er wel heel sjiek uit, mooi gedaan
    Thanks, ik heb er nog een topic over het hele proces. Als inspiratie de pedalen van RMC gebruikt.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo123 Bekijk bericht
    Dat slaat natuurlijk nergens op, als jij een bierglas op je board laat vallen, ben je ten eerste dom, en ten tweede gaat dat in je pedalen zitten en dus komt er als nog kortsluiting...
    Dit antwoord slaat nergens op
    JIJ hoeft ook geen bierglas op je board te laten vallen maar wat dacht je van het publiek? Zat leipo's die met bier richting podium lopen te smijten
    Overigens, je kunt ook per ongeluk een glas om laten vallen ver je board of per ongeluk om ver schoppen. Alles kan gebeuren maar goed, je kunt niet overal rekening mee houden. Ik heb wel eens gezien bij Tom Morello dat hij pedalen afplakt met folie (doorzichtig folie) bij zijn EQ pedaal maar dat was geloof ik voor de hygiëne, dat had geloof ik niet met bier oid. te maken.

Ik zou dat stekkerblok mooi laten zitten zo, als je op podium kijkt zie je ook overal en nergens stekkerblokken liggen waar ook van alles mee kwaad kan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo123 Bekijk bericht
    Dat slaat natuurlijk nergens op, als jij een bierglas op je board laat vallen, ben je ten eerste dom, en ten tweede gaat dat in je pedalen zitten en dus komt er als nog kortsluiting...
    Dat valt nog te bezien , of het stopcontact is tot het randje dan gevuld ,of heeft alleen maar wat spetters meegekregen.
    Tis maar wat je wilt
    Mooie wah overigens.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Dit antwoord slaat nergens op
    JIJ hoeft ook geen bierglas op je board te laten vallen maar wat dacht je van het publiek? Zat leipo's die met bier richting podium lopen te smijten
    Overigens, je kunt ook per ongeluk een glas om laten vallen ver je board of per ongeluk om ver schoppen. Alles kan gebeuren maar goed, je kunt niet overal rekening mee houden. Ik heb wel eens gezien bij Tom Morello dat hij pedalen afplakt met folie (doorzichtig folie) bij zijn EQ pedaal maar dat was geloof ik voor de hygiëne, dat had geloof ik niet met bier oid. te maken.

Ik zou dat stekkerblok mooi laten zitten zo, als je op podium kijkt zie je ook overal en nergens stekkerblokken liggen waar ook van alles mee kwaad kan.
    Thanks, zoals eerder gezegd, na jaren optreden nooit problemen mee ondervonden.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Het hoeft maar één keertje mis te gaan .....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Het hoeft maar één keertje mis te gaan .....
    Tja, dat kan je ook elke keer denken als je de straat oversteekt of in de auto stapt of met de vliegtuig gaat reizen.........

Senior Member

Standaard

Dit (je pedalboard met 230 stekkers bedoel ik dan) heb je zelf in de hand.
    HET vliegtuig, de straat oversteken e.d. zijn de vaste gevaren.
    Alhoewel HET vliegtuig één v.d. veiligste manieren van vervoer is.

Trouwens, als je de straat oversteekt heb je geen 230 V stekker voor je liggen normaal gesproken.

Beetje flauw natuurlijk, ik bedoel eigenlijk gewoon te zeggen: Als je gevaar KUNT uitsluiten ben je dom als je het niet doet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Een pic van me pedalboard, nu met vers gespoten crybaby
    Ik zie dat je dat stekkerblok slechts gebruikt voor een onespot. Je jezelf een hoop ruimte besparen door de onespot gewoon met klitteband op het board te zetten, en dan aan je kabel een platte contrastekker monteren. Heb ik ook onder m'n pedaltrain, werkt prima!

Banned

Standaard

Ik wil 'm sowieso niet op m'n bord hebben. Naast dat het ruimte in beslag neemt, scheelt het je ook een hoop lengte. Dat stuk lengte van de voeding plus de stekkerdoos is vaak verdomd handig weet ik uit ervaring.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasj Vaak Bekijk bericht
    Ik wil 'm sowieso niet op m'n bord hebben. Naast dat het ruimte in beslag neemt, scheelt het je ook een hoop lengte. Dat stuk lengte van de voeding plus de stekkerdoos is vaak verdomd handig weet ik uit ervaring.
    Hoe bedoel je dat? Jij hebt toch ook een pedaltrain? Kan je toch prima een one spot achtige onder hangen zonder dat je 'nuttige' ruimte kwijt raakt?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten