TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Inmiddels de Pedal Tote binnen, mooi board, maar tot mijn spijt past de voodoolab pedal power er niet onder. Daar zou Gator wat mij betreft best iets opener in mogen zijn.
Ik heb een dermate ingewikkelde voedingsbehoefte (9v, 18v, 24v, center plus) dat ik er met een one-spot oplossing niet ga komen. Ik stuur hem dus terug. Als iemand interesse heeft om hem van me over te nemen, kan dat ook natuurlijk, dan even PM.
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Een pic van me pedalboard, nu met vers gespoten crybaby
![]()
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Altijd gevaarlijk , zo'n stekkerblok.
Er zal maar wat invallen tijdens optreden enz.
Kun je beter een kwartslag draaien.
Dat slaat natuurlijk nergens op, als jij een bierglas op je board laat vallen, ben je ten eerste dom, en ten tweede gaat dat in je pedalen zitten en dus komt er als nog kortsluiting...
Tja, nooit over nagedacht. Aan de andere kant speel ik al een aantal jaren met deze pedalboard zonder noemenswaardige brokken. Hooguit dat er iemand eens over de kabels is gestruikeld
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
die wah gespoten ziet er wel heel sjiek uit, mooi gedaan
Favorieten/bladwijzers