Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 704 van 1214 EersteEerste ... 2046046546947027037047057067147548041204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.031 t/m 7.040 van 12136
    Senior Member

Standaard

Hahaha, nou dat heb ik ook aardig uit weten te besteden hoor. Ik 5 minuten, mijn vrouw krap 8 maanden...

Senior Member

Standaard

Tsja, dat mens was zelf te lui om de 9 maanden uit te zitten... dan mot je ook niet zeuren over mijn 5 minuten...

Afijn On Topic, heb vandaag weer de hele dag op het dak gestaan, misschien maak ik moregn die beloofde betere foto's...

Senior Member

Standaard

Even een vraagje tussendoor:

Ik wil graag een aansluiting in m'n board bouwen voor m'n footswitch. Nu werkt dit geloof ik niet met een gewone jack input. Als ik het goed heb is mijn FS stereo, en daar moest je andere aansluitingen voor gebruiken hoorde ik van een vriend.

Nou heb ik net even gekeken bij Conrad, maar ik kan zo niet vinden welke aansluiting dat moet wezen.. heeft een van jullie enig idee?
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Standaard

Bad monkey, RAT, Fender volumepedaal, Electro Harmonix Worm, Electro Harmonix booster, Digitech delay. En niet in beeld, maar ook nog een TC G-sharp voor nog wat effecten, galm en delay. Die wordt dan weer bestuurd met dat TC pedaal wat ervoor ligt.

Lekker makklijk en cheap in een gamma/praxis/karwei koffertje Neerleggen, open en spelen. De verhoging onder de delay en booster is nu nog een ouwe donald duck pocket want ik had even niks anders Komt ooit nog wel iets beters onder...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

Senior Member

Standaard

Leuk board Niels
    Handig die DD's

Hoe bevalt jouw die EHX Worm? Laatst eens gehoord bij MP en opzich is het wel een interessante bak maar ik vond dat ie nogal vrij veel ruis gaf en nadeel vond ik dat er een aantal effecten in zitten die ik persoonlijk liever in een loop van de amp heb staan of na mijn overdrive pedalen in me effectketen, hoe ga jij daar mee om?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Banned

Standaard

Is er trouwens ook iemand die een G Lab wah pad op z'n bordje heeft zitten? Lijkt me een heel handig dingetje.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma Bekijk bericht
    nog een ouwe donald duck pocket want ik had even niks anders Komt ooit nog wel iets beters onder...
    1. Zonde van die donald duck
    2. Donald Duck >>> All

Dus er is niks beters!!!
    it's better to burn out than to fade away

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Leuk board Niels
    Handig die DD's

Hoe bevalt jouw die EHX Worm? Laatst eens gehoord bij MP en opzich is het wel een interessante bak maar ik vond dat ie nogal vrij veel ruis gaf en nadeel vond ik dat er een aantal effecten in zitten die ik persoonlijk liever in een loop van de amp heb staan of na mijn overdrive pedalen in me effectketen, hoe ga jij daar mee om?
    Die worm is wel tof opzich. Ik hoor iedereen over de ruis, maar daar heb ik gek genoeg geen last van... Misschien gewoon mazzel? Hij bevalt mij iig goed. Ik heb zelf alles wat ik heb voor de versterkers staan. Want ik versterk alles gewoon clean en haal m'n scheurgeluid uit de bad monkey en rat. Ook m'n clean geluid trouwens, gewoon met de volumeknop op m'n gitaar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    De pot die Klon gebruikt is een doodgewone dubbele 100k lin. Met Mitch klonklon (voor de selectieve lezers, die ik dus niet gebouwd heb) viel het ons (mitch en ik) wel op dat de enige "lekkere" standen die waren waar de 2 pots allebei in dezelfde stand stonden.
    Tegenwoordig staat de boostkant een tikkie hoger dan de drive kant en dat klinkt eigenlijk net een tikkie lekkerder, maar dat is slechts een nuance. De één een stuk hoger of lager dan de ander klinkt nergens naar.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten