Hahaha, nou dat heb ik ook aardig uit weten te besteden hoor. Ik 5 minuten, mijn vrouw krap 8 maanden...
Hahaha, nou dat heb ik ook aardig uit weten te besteden hoor. Ik 5 minuten, mijn vrouw krap 8 maanden...
Tsja, dat mens was zelf te lui om de 9 maanden uit te zitten... dan mot je ook niet zeuren over mijn 5 minuten...
Afijn On Topic, heb vandaag weer de hele dag op het dak gestaan, misschien maak ik moregn die beloofde betere foto's...![]()
Even een vraagje tussendoor:
Ik wil graag een aansluiting in m'n board bouwen voor m'n footswitch. Nu werkt dit geloof ik niet met een gewone jack input. Als ik het goed heb is mijn FS stereo, en daar moest je andere aansluitingen voor gebruiken hoorde ik van een vriend.
Nou heb ik net even gekeken bij Conrad, maar ik kan zo niet vinden welke aansluiting dat moet wezen.. heeft een van jullie enig idee?
Bad monkey, RAT, Fender volumepedaal, Electro Harmonix Worm, Electro Harmonix booster, Digitech delay. En niet in beeld, maar ook nog een TC G-sharp voor nog wat effecten, galm en delay. Die wordt dan weer bestuurd met dat TC pedaal wat ervoor ligt.
Lekker makklijk en cheap in een gamma/praxis/karwei koffertjeNeerleggen, open en spelen. De verhoging onder de delay en booster is nu nog een ouwe donald duck pocket want ik had even niks anders
Komt ooit nog wel iets beters onder...
![]()
Horny HornsOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Leuk board Niels
Handig die DD's
Hoe bevalt jouw die EHX Worm? Laatst eens gehoord bij MP en opzich is het wel een interessante bak maar ik vond dat ie nogal vrij veel ruis gaf en nadeel vond ik dat er een aantal effecten in zitten die ik persoonlijk liever in een loop van de amp heb staan of na mijn overdrive pedalen in me effectketen, hoe ga jij daar mee om?![]()
Is er trouwens ook iemand die een G Lab wah pad op z'n bordje heeft zitten? Lijkt me een heel handig dingetje.
Die worm is wel tof opzich. Ik hoor iedereen over de ruis, maar daar heb ik gek genoeg geen last van... Misschien gewoon mazzel?Hij bevalt mij iig goed. Ik heb zelf alles wat ik heb voor de versterkers staan. Want ik versterk alles gewoon clean en haal m'n scheurgeluid uit de bad monkey en rat. Ook m'n clean geluid trouwens, gewoon met de volumeknop op m'n gitaar.
Horny HornsOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Favorieten/bladwijzers