Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 697 van 1214 EersteEerste ... 1975976476876956966976986997077477971197 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.961 t/m 6.970 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diggerz Bekijk bericht
    Ik wist niet dat jij een pedaltrain had
    ben benieuwd naar de foto's daarvan! lijkt me namelijk ideaal om kabels + powersupply onder weg te werken..
    Jup, je kan m'n pedalboards makkelijk terug vinden als je binnen het topic zoekt op m'n gebruikersnaam. Maar omdat jij het bent, de inmiddels verouderde, versie 3.0:

Inmiddels een Tone Press erbij staan, en het hele zooitje wat strakker bekabeld.
    Komt nog één pedaal bij, dan zal ik weer een foto maken, ook meteen van de onderkant, want icm zogeheten 'plakzadels' kan je hem inderdaad erg strak krijgen.

edit: Dat strakker maken nét gisteren gedaan: Ik heb ook tentamen periode..
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 25 januari 2009 om 17:54

Standaard

Jij hebt dus de grote Small Stone, Niels. Bevalt 'ie?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12 Bekijk bericht
    Jij hebt dus de grote Small Stone, Niels. Bevalt 'ie?
    Nee, daarom staat 'ie ook op m'n board...

Ja, bevalt erg goed. Vette phaser, de mijne heeft wel de 'volume-dip' mod. Hij staat op het moment voor de drives, na de drives is ook lekker, maar daar heb ik ook een flanger staan voor vette dingen.
    Binnenkort nog wel weer een keer vergelijken met een mxr 90, die mogen er ook wezen. Helaas nooit 1 op 1 vergeleken.

Standaard

Mijn eerste zin was geen vraag hè .

Die MXR Phase 90 is ook een optie voor mij, ik kan ze alleen niet 1 op 1 vergelijken. Hier wel een Youtube 1 op 1 (voor zover je daar wat van kan afleiden):

http://nl.youtube.com/watch?v=u1893YjZn10

Het is wel te horen dat die MXR een beetje een randje aan je clean toevoegt, dat vind ik wel jammer.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12 Bekijk bericht
    ......
    Het is wel te horen dat die MXR een beetje een randje aan je clean toevoegt, dat vind ik wel jammer.
    Daar is ook een mod voor....

Standaard

Ja dat klopt, maar dan moet je weer gaan solderen enzo (of het laten doen). Daar hou ik niet zo van. Ik weet niet hoe gemakkelijk die mod is, misschien is het het overwegen waard.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mukkez Bekijk bericht

NORMAAL:

Showmaster 48?
    Zo ja, hoeveel hoogte heb je nog over tussen je verhoging en het deksel?

Senior Member

Standaard

Je hebt wel errug veel ruimte voor je pedaaltjes

FF serieus: voor de mensen die nog twijfelen: bestel een showmaster case! Goedkoop, scheelt je VEEL geklus en ze zijn licht en stevig genoeg!!

Standaard

Ik zit er serieus over na te denken, maar dan wel om m'n pedaltrain + kabel meuk in te vervoeren

Senior Member

Effect !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nee, daarom staat 'ie ook op m'n board...

Ja, bevalt erg goed. Vette phaser, de mijne heeft wel de 'volume-dip' mod. Hij staat op het moment voor de drives, na de drives is ook lekker, maar daar heb ik ook een flanger staan voor vette dingen.
    Binnenkort nog wel weer een keer vergelijken met een mxr 90, die mogen er ook wezen. Helaas nooit 1 op 1 vergeleken.
    Hoi Niels!

Binnenkort heb ik 'n oude EH small stone (2e versie), hij moet nog uit A'dam verstuurd worden maar hij is aldaar gefixed en gemod (tb en anti-volume-drop-mod). Heb hier ook 'n script logo Phase 90 en 'n Ibanez PhaseTone II.

De Small Stone heb ik (dus) nog niet ervaren maar wel wat andere: vetter en meer 'n "effekt" dan de wat subtielere/transparantere phase 90. Beiden hebben hun charmes imho.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten