De smallstone wordt binnenkort maar van me board gekicked, ik had een paar jaar geleden een Russische versie en die was 10 keer smeuïger dan de nano versie. Ik ben eigenlijk alleen voor het formaat gegaan, misschien dat hij wordt vervangen door een phase 90. Ik weet alleen niet of die TB is of niet...
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Ok, die bevalt dus niet zo geweldig :P . Ik heb trouwens ook niet veel goeds over de Sovtek gehoord, hij schijnt een heel erg slechte bypass te hebben. Maar goed, blijkbaar heb jij er betere ervaringen mee.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Dat geldt ook voor mij, een netter afgewerkt pedalboard zorgt voor overzichtelijkheid en rust, en wekt ook de indruk minder snel te gaan storen.
Ik heb er een besteld bij Thomann, omdat ik al een tijdje wilde gaan downsizen en niet zo kapot ben van het Pedaltrain concept. Als het goed is komt de Pedal Tote deze week binnen, ben benieuwd![]()
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Nah, ik heb um nog niet zo lang en heb hem dus ook nog niet uitvoering bespeeld (kan dat?)/uitgeprobeerd. Ik heb nu nog wat last van latency (dat je geluid een beetje vertraging heeft) als is snelle akkoordwisselingen speel. Bij solo's valt het niet op. Ik probeer het nu te verhelpen.
De prijs weet ik zo niet uit mijn hoofd, kijk even op de site: www.thomann.de
(het is de goedkoopste, ik geloof iets van 80 euro)
Zoek even binnen 'effecten', Mitch heeft volgens mij in het verleden beide eens vergeleken, en toen bleek de 'orignele' het beter te doen. Dus probeer die eens zou ik zeggen.
Volgens mij komen alle nieuwere MXR pedalen standaard TB, anders moet je Ricktekent even vragen, hij heeft er recent een gekocht. Overigens zijn ze zelf ook prima te modden naar TB.
Waarom vind je ze niet zo fijn dan? Ik heb er zelf ook eentje, en mij bevalt 'ie prima. Daarvoor had ik een rockcase, waarvan het voordeel was dat het meteen een flightcase was. Opzich niet verkeerd, maar deze is lekker licht, stevig, en ik kan er m'n spullen toch wat netter op wegwerken. Binnenkort weer een foto update van mijn zijde![]()
Favorieten/bladwijzers