Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 696 van 1214 EersteEerste ... 1965966466866946956966976987067467961196 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.951 t/m 6.960 van 12136
    Banned

Red face

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Nog nooit voor een muzikantenpubliek gespeeld zeker?
    Sterker nog, ik heb voor al jullie criticasters mogen spelen, of nou ja, een deel ervan. En heeft iemand toen mijn pedalenboard gezien??

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Mijn pedalboardjes;
    Deze gebruik ik met mijn Koch en staat beschreven in mijn sig;

Deze gebruik ik met mijn oefensetup Epi VJ Head + Kitty Hawk 1x12
    Een Boss FV-50 H - Marshall Bluesbreaker mk1 clone - Modded COT 50 clone - EH DMM XO
    Hoe bevalt die Small Stone? Heb je hem ook getest tegenover de grotere versie?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12 Bekijk bericht
    De smallstone wordt binnenkort maar van me board gekicked, ik had een paar jaar geleden een Russische versie en die was 10 keer smeuïger dan de nano versie. Ik ben eigenlijk alleen voor het formaat gegaan, misschien dat hij wordt vervangen door een phase 90. Ik weet alleen niet of die TB is of niet...
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Standaard

Ok, die bevalt dus niet zo geweldig :P . Ik heb trouwens ook niet veel goeds over de Sovtek gehoord, hij schijnt een heel erg slechte bypass te hebben. Maar goed, blijkbaar heb jij er betere ervaringen mee .

Senior Member

Standaard

Ok, die bevalt dus niet zo geweldig :P . Ik heb trouwens ook niet veel goeds over de Sovtek gehoord, hij schijnt een heel erg slechte bypass te hebben. Maar goed, blijkbaar heb jij er betere ervaringen mee .
    Qua bypass had ik er niks op aan te merken. Het effect vond ik zelf altijd goed, vooral als die achter een overdrive zat.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik zag laatst juist precies het omgekeerde: een gozer met een driekanaalsamp, één kanaal gebruiken, één gitaar en hij klonk dus overal hetzelfde. In een coverband met een heel gevarieerd repertoire....kwam niet over.
    Jouw stelling ontkracht trouwens wel het vooroordeel dat mensen die veel pedalen hebben hun spel maskeren door veelvuldig effectgebruik
    Goh, uiteindelijk heb ik niet liever dat gitaristen enorme planken voor hun voeten hebben liggen, altijd interessant om naar te kijken als de show zelf suckt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Ik vind het voor mezelf wel prettig als mijn board er een beetje opgeruimd uitziet, net als het podium. Beetje meer rust in je hoofd, zeg maar.
    Dat geldt ook voor mij, een netter afgewerkt pedalboard zorgt voor overzichtelijkheid en rust, en wekt ook de indruk minder snel te gaan storen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    ik had 'm voor 56..
    maar nu zijn ze weer 38..
    erg fijn, net wat handzamer dan 'n Pedaltrain jr (en er past praktisch evenveel op)
    schroefgaten in de bodem voor dingen als 'n Pedal Power, DC Brick, T-rex Fueltank of Gator 8-bus power supply (Pedal Tote is ook te koop incl. voeding) en 'n handzame draaghoes/tas..

enige echte nadeel vind ik dat de draagtas geen schouderband heeft (de grotere Pedal tote heeft dat wel...)

zodra mijn ottava magus en Dirk Hendrik modded SCH-1 weer terug zijn post ik foto's van mijn Pedal Tote:

- RMC1 (Paul Lenders mod)
    - K's 90 (Phase90 mod)
    - Pitchblack (Stock )
    - Jetter Gain Stage Blue (Stock)
    - Ibanez Sonic Distortion (Stock/Relic..!)
    - Catalinbread Ottava Magus
    - Arion SCH-1 (Dirk Hendrik mod)
    - Boss DD-5 (Ed's Custom Shop mod)
    Ik heb er een besteld bij Thomann, omdat ik al een tijdje wilde gaan downsizen en niet zo kapot ben van het Pedaltrain concept. Als het goed is komt de Pedal Tote deze week binnen, ben benieuwd

Practice cures most tone issues - John Suhr

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuiTaR_AlcoholicA Bekijk bericht
    hoe bevalt dat T-bone draadloos setje?
    en hoeveel heb je ervoor gegeven als ik vragen mag?

Nah, ik heb um nog niet zo lang en heb hem dus ook nog niet uitvoering bespeeld (kan dat?)/uitgeprobeerd. Ik heb nu nog wat last van latency (dat je geluid een beetje vertraging heeft) als is snelle akkoordwisselingen speel. Bij solo's valt het niet op. Ik probeer het nu te verhelpen.

De prijs weet ik zo niet uit mijn hoofd, kijk even op de site: www.thomann.de
    (het is de goedkoopste, ik geloof iets van 80 euro)
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Standaard

Zoek even binnen 'effecten', Mitch heeft volgens mij in het verleden beide eens vergeleken, en toen bleek de 'orignele' het beter te doen. Dus probeer die eens zou ik zeggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk alleen voor het formaat gegaan, misschien dat hij wordt vervangen door een phase 90. Ik weet alleen niet of die TB is of niet...
    Volgens mij komen alle nieuwere MXR pedalen standaard TB, anders moet je Ricktekent even vragen, hij heeft er recent een gekocht. Overigens zijn ze zelf ook prima te modden naar TB.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jero Bekijk bericht
    ...en niet zo kapot ben van het Pedaltrain concept
    Waarom vind je ze niet zo fijn dan? Ik heb er zelf ook eentje, en mij bevalt 'ie prima. Daarvoor had ik een rockcase, waarvan het voordeel was dat het meteen een flightcase was. Opzich niet verkeerd, maar deze is lekker licht, stevig, en ik kan er m'n spullen toch wat netter op wegwerken. Binnenkort weer een foto update van mijn zijde

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik heb er zelf ook eentje, en mij bevalt 'ie prima.
    Ik wist niet dat jij een pedaltrain had
    ben benieuwd naar de foto's daarvan! lijkt me namelijk ideaal om kabels + powersupply onder weg te werken..
    Gezocht:
    - 2x Mesa-Boogie Lonestar 90W 1x12 cabinet
    Te koop:
    - Emma Reezafratzitz

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten