Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koot Bekijk bericht
Ik begrijp de methode nog niet helemaal.
Welk deel van dat afgeslepen boortje bevestig ja dan in de spanner van de kolomboor?
En welk deel laat je dan langs je MDF mal lopen?
En verder. Ligt je MDF mal dan boven of onder het werkstuk gekeken vanaf de spanner van de kolomboor?
Zie eerste pagiina, eerste foto.
De mal komt bovenop het werkstuk te liggen, en met de boorfrees ga je langs de mal.
Frees niet metteen één cm uit je werkstuk want dit gaat niet.
De SG-body is 35mm dik en ik denk dat ik het wel in 15 á 20 keer moest doen voordat ik de body had uitgefreesd.

Robert