Ik ken die methode ook, heb 'm zelfs wel eens uitgeprobeerd en het werkt idd prima! En nu het hier zo ter sprake komt, denk ik dat ik mijn eerstvolgende project ook eens ga frezen op die manier.
Het wordt een te gekke gitaar, zo te zien. Succes!
Ik ken die methode ook, heb 'm zelfs wel eens uitgeprobeerd en het werkt idd prima! En nu het hier zo ter sprake komt, denk ik dat ik mijn eerstvolgende project ook eens ga frezen op die manier.
Het wordt een te gekke gitaar, zo te zien. Succes!
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Favorieten/bladwijzers