Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 139 van 441 EersteEerste ... 3989129137138139140141149189239 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.381 t/m 1.390 van 4401

Discussie: Post je stack

Banned

Standaard

Alleen jammer van het onderschrift onder de knoppen. Gewoon niets erbij zetten, je weet toch wel hoe ie werkt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Alleen jammer van het onderschrift onder de knoppen. Gewoon niets erbij zetten, je weet toch wel hoe ie werkt.
    Ja, dat vind ik ook nog niet helemaal top. Ik vind inmiddels de versleten look onwijs gaaf, alleen de faceplate vind ik ook niets. Weet nog niet wat ik daarop wil hebben, waarschijnlijk gewoon een stalen plaat, zonder opschriften, en dan in hamerslag blauw o.i.d. Wellicht heeft Chris wel wat gaafs liggen.

Ik wil overigens óók de handtekening van Ellen ten Damme op de mijne..

Banned

Standaard

Tja, ik wil Ellen ten Damme ook wel op de mijne.

De versleten look is inderdaad mooi. Je kunt toch gewoon die witte shit eraf halen, dan is ie toch wel oké?

Standaard

Ga d'r vanavond mee beginnen

Tja.. ik weet het niet. Zie bijgevoegde afbeelding. Die van Rick (middelste) heeft de looks volgens mij zoals ze nu geproduceerd gaan worden. Wel gaaf ook, maar dat zou denk ik niet bij de looks van de mijne passen.

Een plaatje met min of meer dezelfde blauwe, versleten look zou het denk ik beter doen.

Banned

Standaard

Je zou dat ding in elke gewenste kleur moeten kunnen krijgen, dat zou gaaf zijn. Uiteraard lekker versleten. Die paisley van Rick vind ik niet zo denderend. Moet een beetje bij je passen denk ik. Vind die knoppen op die rechter wel cool.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Je zou dat ding in elke gewenste kleur moeten kunnen krijgen, dat zou gaaf zijn. Uiteraard lekker versleten. Die paisley van Rick vind ik niet zo denderend. Moet een beetje bij je passen denk ik. Vind die knoppen op die rechter wel cool.
    ik vind die van rick denk ik mooist. Hou wel van die retro look. Erg gaaf!
    En idd zelf kleur kiezen is wel erg tof!

Standaard

Achter die 4 plankjes:

VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik wil overigens óók de handtekening van Ellen ten Damme op de mijne..
    Goddamn fake-ass motherfakker!

Ik vind mijne nog steeds veruit de mooiste En het moet ook inderdaad bij je passen, en dat doet het wel bij mij vind ik!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ga d'r vanavond mee beginnen

Tja.. ik weet het niet. Zie bijgevoegde afbeelding. Die van Rick (middelste) heeft de looks volgens mij zoals ze nu geproduceerd gaan worden. Wel gaaf ook, maar dat zou denk ik niet bij de looks van de mijne passen.

Een plaatje met min of meer dezelfde blauwe, versleten look zou het denk ik beter doen.
    zoals die van RIck is, is de mijne ook, maar dan 'recht', ipv dat slanted gedeelte. En dan heeft de mijne meer vermogen en meer gain. stukken meer gain...beetje een old school jcm800 in minivorm.

Senior Member

Standaard

Zoals gebruikt bij onze laatst opgenomen opnamen, alleen de dsl is niet gebruikt. In het midden een van combo naar top verbouwde silverjubilee 50watter, deze werd geboost met n MI-Audio Blueboy. Zeeerrr vette combinatie (opnamen komen binnenkort op de myspace, worden nog gemixt)
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten