Leuk spul Ieme.
Kan je misschien meer vertellen over je Bogner cabs? Wat je bevindingen zijn en hoe je ze gebruikt. Ik heb op delen van deze vraag wel al een paar keer wat van je gelezen maar hoe de cabs in verhouding staan tot elkaar en waar ze in uitblinken zou ik graag eens horen. desnoords maar je een nieuw topic aan voor de zoekfuntie...
Zou je me wel een plezier mee doen. Ik wil al een tijdje een leuk cabje...
Screw you guys, I'm going home!!!!
ik heb gister voor t eerst fullstack gespeeld, eerst speelde ik alleen met mn 412v30, daarna ben ik de greenback 212 icm de v30 212 gaan gebruiken en nu dus 412 v30 en 412 greenback, erg lekkere combi, over de verschillende klanken enz zal ik later wel even terug komen, maar een combi van een v30 en greenback cab lijkt voor mij de oplossing te zijn (voorlopig)
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Leuk spul ieme.
Een vraagje though: heb je soms een dag niks te doen en denk je dan 'he, laat ik vandaag mijn gear eens in een kamer op 5 verschillende manieren opbouwen en fotograferen' of hoe komt het dat we in dit topic 965 verschillende opstellingen vinden met deze hoop gear?
Of is het een gewenning dat je een paar keer per jaar je nieuwe stack fotografeert maar nu al een jaar dezelfde gear hebt?
@ Ieme
Hoe ga je fullstack (1 cab v30/1 cab greenback) om met impendantie-verschillen? Of gebruik je gewoon 2 versterkers (aan de foto te zien kan dat)? Ik zit namelijk ook te denken aan eendergelijke combinatie (V30/g12h)
Vette shit trouwens !
Les Paul = More Music
Favorieten/bladwijzers