Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40

Discussie: Washburn

Standaard

Epiphone is het budgetmerk van Gibson. Dat is niet altijd zo geweest en het is niet direct tweederangs, maar het zijn niet altijd de beste gitaren. Er zitten goede exemplaren tussen, maar ook slechte. We zeggen niet dat jouw gitaar ook slecht is, dat kan best een goede zijn. Ik heb zelf ook wel eens een hele goede Epiphone meegemaakt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TfH Bekijk bericht
    ik versta er inderdaad o.a. onder dat hij wat lichter speelt wat ook wel fijn is als je ook nog piano speelt. maar wat dat betreft is de washburn dus wel een goede aankoop? ook qua geluid?
    Nou Washburn is gewoon een heel goed merk. Maar als je de goedkoopste van de goedkoopste washburn koopt, heb je een budget gitaar. En als je een wat duurdere koopt, heb je vaak een betere gitaar met ook een beter geluid.
    Dus of het geluid goed is hangt heel erg van het feit af hoe duur hij was. Een goedkopere Washburn zou in principe minder klinken dan een duurdere. Als je een X10 naast mijn X40 zou leggen merk je overduidelijk veel verschil in het geluid.
    Washburn is dus een merk dat hele goede kwaliteit levert voor het geld, maar blijf altijd testen
    Fender American Ash Stratocaster
    Washburn N2 costumised
    Washburn X-40 ProQ
    Ibanez SR 505

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apenzoon Bekijk bericht
    Epiphone is het budgetmerk van Gibson. Dat is niet altijd zo geweest en het is niet direct tweederangs, maar het zijn niet altijd de beste gitaren. Er zitten goede exemplaren tussen, maar ook slechte. We zeggen niet dat jouw gitaar ook slecht is, dat kan best een goede zijn. Ik heb zelf ook wel eens een hele goede Epiphone meegemaakt.
    En het zwartgedrukte deel in men post hierboven komt helemaal tot zijn recht.

Standaard

ik wil kiezen tussen de WI66 http://www.bmi.nl/details.asp?prodid=4632&taal=0 of een WI64 http://www.bmi.nl/details.asp?prodid=4643&taal=0

heeft iemand van jullie enig idee waar je die kan krijgen in de buurt van utrecht

VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    washburn is ongeveer hetzelfde als stagg tenminste de idol series echt super kut en echt te licht mijn akoestische gitaar voog nog meer. niet doen dus.
    Jij bent dus echt een expert! ik heb een $1600 Custom shop Washburn Bass, en dat is inderdaad dezelfde kwaliteit als Stagg/Epiphone

Lyon is hun "supermarkt" serie, te vergelijken met Starcasters en First Act.
    ik zou trouwens een koreaanse of Chineze Washburn kiezen over een epiphone.
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Senior Member

Standaard

koop geen washbrun gitaren die gemaakt zijn in china! Ben lange tijd opzoek geweest naar een N2. Tenwoordig worden die gemaakt in china en die zijn echt, ECHT crap! Heb er nu een uit 1994 made usa en dat is echt super ding! Hele goede gitaar vol karakter en veelzijdigheid. Idioot fijne hals (kan een dure fender amper aan tippen) en prima afgewerkt. Washburn is een heel goed merk mits ze niet uit china komen! Korea, japan, usa is allemaal heel goed. Prijzen van washbrun liggen ook niet idioot hoog.

Senior Member

Standaard

Wat vind je dan niet goed aan een chinese N2? De elementen, de algemene feel of wat anders? Ik heb zelf al jaren een N2 chineesje en ik ben der erg blij mee. Kwa afwerking had hij idd wel wat beter gemogen.
    Wat is het verschil tussen een muzikant en een grote pizza?
    De pizza kan een gezin van vier voeden.

Standaard

Die van de linkjes die ik postte komen uit Indonesie
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten