ik wil een nieuwe gitaar aanschaffen maar zit te twijfelen tussen een washburn of een epiphone. mijn voorkeur gaat uit naar een washburn maar weet iemand meer van dit merk
PS: het gaat om de idol series
ik wil een nieuwe gitaar aanschaffen maar zit te twijfelen tussen een washburn of een epiphone. mijn voorkeur gaat uit naar een washburn maar weet iemand meer van dit merk
PS: het gaat om de idol series
Ik had er persoonlijk nog nooit van gehoord en ken er dus niets van, maar veel plezier met de zoektocht.
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Ibanez ARX500 door een Marshall MG100oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos![]()
Een gitaar is als een vrouw. Hoe natuurlijker, hoe mooier!
Ik heb een paar jaar geleden een HB35 ES335 kloon geprobeerd, vond ik erg goed. Maar toen was ie nog made in Korea, tegenwoordig waarschijnlijk China. FF opletten dus.
Washburn begin jaren 80 made in Matsumoku Japan, da's weer heel wat anders![]()
die relicte versies vind ik wel mooi, geen ervaring mee, maar af en toe passeert er eentje op tweedehands
no life without music
Ik heb een akoestische washburn, en daar ben ik zeer tevreden over. Heb echter wel geen idee hoe het zit met hun elektrische gitaren.
washburn is ongeveer hetzelfde als stagg tenminste de idol series echt super kut en echt te licht mijn akoestische gitaar voog nog meer. niet doen dus.
http://www.lyonguitars.com/images/li15bpak.jpg
die klote gitaartjes bedoelt hij.
EPIPHONE!!!!
op harmony central reviews zijn ze er anders zeer positief over (alleen maar negens en tiens)
no life without music
Wat een onzin zeg! Washburn is oud merk vol historie uit Chigaco, USA. De Idol series heb je ook in verschillende kwaliteiten en prijzen, je hebt waarschijnlijk de goedkoopste Idol vastgehouden. Tegenwoordig komen ook veel washburns uit China, maar hetzelfde als Stagg? Kom op zeg, dat slaat nergens op. Mensen zoals Nuno Bettencourt spelen al jaren op Washburn.
--------------------------------------------------------------------------------------
Rock&Roll!
Favorieten/bladwijzers