mijn stackje,
een Marshall Vintage Modern met Marshall 1936 cab. Deze set heb ik nog maar 2 weekjes, en bevalt me meer dan prima.
Jasper
mijn stackje,
een Marshall Vintage Modern met Marshall 1936 cab. Deze set heb ik nog maar 2 weekjes, en bevalt me meer dan prima.
Jasper
Bedankt, ben er erg blij mee, en voorlopig ook klaar mee, die brunetti tovert elke dag weer een grijns op mn gezicht, zo mooi clean, het aparte boost kanaal echt uniek, en dat xl kanaal zo lomp heerlijk
Haha ja dat is een leuk dingetje
Een keer die ibanez met 011 in dropped c er doorheen gespeeld en dat klonk gewoon als een scheet, gewoon kggggrrgggrrrgg.
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
nee, is het normale model, leuke gitaar
gr. Jasper
Laatst gewijzigd door farstreetblues; 27 december 2008 om 10:37
tjah; kut camera, maar owke..
Mijn optreedsetje
![]()
Guitars -> Pedals -> Amps
gaaf optreedsetje! Ik heb met exact dezelde dual amp setup een tijdje gespeeld, was leuk spelen zo!
Wel veel gesjouw joh en het neemt veel plek in beslag.
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Jah; ik speel nu al een jaar zo; tis zeker leuk spelen (en klinken).. Zeker wanneer ik ze tegelijkertijd gebruik, heerlijk!
Veel sjouwen, dat wel. Maar we hebben een bandkar waar alles makkelijk in past. Op het podium zet in de Marshall achter mn cabinet en de vox op het cabinet. Zo neem ik maar 2x12 ruimte in beslag.
De andere gitarist speelt overigens met een Fender Twin/Mesa Boogie Stiletto amp.. das pas groot en zwaar!
Guitars -> Pedals -> Amps
Favorieten/bladwijzers