Laat ik het zo stellen: mijn perceptie is dat de mods op gitaarnet vaker ingrijpen dan die op andere forums. Het kan zijn dat deze perceptie te wijten is aan het feit dat er op die andere forums de mod onzichtbaar modereerd. Ik kan het onzichtbare niet zien.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
wordt ook heel veel 'onzichtbaar' gemodereerd.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
Zou je misschien een paar voorbeelden weten te noemen, want ik kan zelf echt niet verzinnen hoe dat hier van toepassing moet zijn. Het enige wat ik kan verzinnen is ons beleid over scheldwoorden, daar zijn we altijd erg duidelijk in geweest wat er kan en wat niet.
Ik heb niet echt een dossier gemaakt met voorbeelden Ik bedoel geen scheldwoorden, racisme of hollander moppen, daar mag je op reageren als je wil. Ik dacht eerder aan de zin of onzin van een topic. Het is komt voor dat een mod een post sluit wegens "dit topic heeft geen zin". Op TGP heb ik nog nooit een mod zien schrijven "dit topic heeft geen zin".

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
Jammergenoeg ken ik TGP vnl als een forum waar vrij veel threads worden gedelete als ze te heftig worden of als er, terecht of niet, een "god" (e.g. Vex, Lovepedal) te pissen wordt gezet
Ik ken de banden tussen de TGP mods en de fabrikanten (if any) niet om daar een oordeel over te vormen (net zomin als de banden tussen de gitaarnet mods en fabrikanten als die er al zouden zijn), maar het is een zeer interesante opmerking. Al is een onderzoek naar de boekhouding van forums waarschijnlijk teveel off-topic