Ik hoop dat ik ondertussen weer mag posten hier.
Ik vind de post van Hans nl. zeer de moeite waard maar heb toch wat kleine opmerkingen:
Helemaal mee eens.
Dat zal altijd zo blijven. That's life.
Ook mee eens.
Wijze woorden maar je vergeet de optie om te proberen van buitenaf invloed te hebben middels o.a. dit topic.
Leuke vergelijking maar ik zou het liever met de middelbare school of de maatschappij vergelijken.
Het is nu éénmaal een sport om het gezag te ondermijnen, tenminste, ik heb altijd die aandrang gehad; beetje stoken; kijken hoever je kunt gaan maar wel fair.
Soms ga je dan wel 's te ver ja....
Verder een erg goeie post!
Ook de term reaguurder (welke ik niet kende) is treffend gekozen.
Het heeft echter niet volledig betrekking op mij en op wat ik aan te merken had en dat was ook maar een pietluttig iets, daar ben ik me wel degelijk van bewust.
Ik uitte het gewoon en toen liep de discussie uit de hand maar ik heb niet de indruk dat dit geheel mijn fout was.
Als ik de grond ingeboord word laat ik dat niet over me gaan, is een persoonlijk trekje van mij (en m'n zoontje heeft er ook een handje van; hoe zou dat nu komen!).
Achteraf had ik het gevoel dat ik "uit de tent werd gelokt" maar dat kan ik verkeerd ingeschat hebben.
Anyway, waar er 2 (of meer) vechten hebben er 2 (of meer) schuld.
Ik zal proberen me wat in te houden in het vervolg maar ben bang dat dat lastig is voor mij.
Zo, nu eerst een Bavaria!

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers