Ik hoop dat ik ondertussen weer mag posten hier.
Ik vind de post van Hans nl. zeer de moeite waard maar heb toch wat kleine opmerkingen:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onmeunig Hans Bekijk bericht
....Natuurlijk reageer ik ook wel eens op een manier die niet goed is of komt mijn bericht anders over dan ik bedoel. Wanneer ik daar met normale bewoordingen op wordt gewezen heb ik geen probleem.
Helemaal mee eens.

.....De grenzen moeten kennelijk opgezocht .....
Dat zal altijd zo blijven. That's life.

...Goed dat dit topic gestart is, dan kan iedereen zijn zegje doen....
Ook mee eens.

Wanneer je vindt dat mods onterecht ingrijpen, laat ze dat via pm even weten. Kun je er niet mee leven? Koop de site en verander de regels, vertrek van het forum of - en dat lijkt me echt het slimst - accepteer dat anderen je reactie anders wegen.
Wijze woorden maar je vergeet de optie om te proberen van buitenaf invloed te hebben middels o.a. dit topic.

Internet is een vrijplaats waar bijna alles kan en mag, dat betekent niet dat de eindverantwoordelijke van iedere site alles maar moet pikken. Als je in een winkel stennis gaat schoppen wanneer de cassiere je niet heeft begrepen, dan wordt je ook de winkel uitgewerkt (als je al niet zelf weggegaan was). Zo ook hier. De huisregels worden door het huis bepaald en niet door de bezoekers...
Leuke vergelijking maar ik zou het liever met de middelbare school of de maatschappij vergelijken.
Het is nu éénmaal een sport om het gezag te ondermijnen, tenminste, ik heb altijd die aandrang gehad; beetje stoken; kijken hoever je kunt gaan maar wel fair.
Soms ga je dan wel 's te ver ja....

Verder een erg goeie post!
Ook de term reaguurder (welke ik niet kende) is treffend gekozen.

Het heeft echter niet volledig betrekking op mij en op wat ik aan te merken had en dat was ook maar een pietluttig iets, daar ben ik me wel degelijk van bewust.
Ik uitte het gewoon en toen liep de discussie uit de hand maar ik heb niet de indruk dat dit geheel mijn fout was.
Als ik de grond ingeboord word laat ik dat niet over me gaan, is een persoonlijk trekje van mij (en m'n zoontje heeft er ook een handje van; hoe zou dat nu komen!).
Achteraf had ik het gevoel dat ik "uit de tent werd gelokt" maar dat kan ik verkeerd ingeschat hebben.
Anyway, waar er 2 (of meer) vechten hebben er 2 (of meer) schuld.

Ik zal proberen me wat in te houden in het vervolg maar ben bang dat dat lastig is voor mij.

Zo, nu eerst een Bavaria!