Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 244
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nou ja, dat hoeft niet uit te maken natuurlijk. Het zooitje moet gewoon in evenwicht zijn.
    Klopt, maar als je je dikke C snaar hard aanslaat, stijgt de toonhoogte al een beetje, dus ik stem altijd net ietjes te laag...

Vandaag weer met m'n TU-2 gerepeteerd en hoe blij ik er vroeger ook mee was, ik denk toch dat GAS gaat overwinnen...

(natuurlijk nog niet tegen de TU-2 gezegd! )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Ja ben ik het wel mee eens, maar ik stem toch meestal op gehoor. Vond zelfs de strobostomp niet lekker genoeg, alhoewel jij ook wel weet hoe slecht ik ben met dat stomme ding.
    Haha, uiteindelijk niet veel slechter dan ik ermee was vrees ik, helemaal gek werd ik van dat ding...
    Als ik de gitaar dan eindelijk gestemd kreeg met die SS'er, was 'ie ook in tune, dat moet ik wel zeggen...

HaroldArling:
    Niet doen hoor, het is al een vals kreng en als ze 't hoort wordt ze waarschijnlijk alleen maar valser...

Senior Member

Standaard

Gisteren ook gerepeteerd, met een andere band. Ik had geen tuner bij me, de andere gitarist heeft een TU-2. Wel grappig om te merken dat je heel snel aan een bepaalde tuner went. Ik heb vroegah ook een TU-2 gehad maar gisteren vond ik het een onding. Beetje te vergelijken met DTR-1 vs. DT-1 pro.

Standaard

Ik ben om! Je kunt op de tt met die custompresets dus ook zelf settings programmeren zoals bijv de bfts offset. De tt heeft in mijn ogen alleen maar voordelen, ik heb hem dus maar alvast besteld...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Hij is binnen en wat een geweldig ding. Het stemt heel intuitief met die strobe, als ie naar rechts draait ben je te hoog en andersom te laag -duh-.

Prima investering!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Hij is binnen en wat een geweldig ding. Het stemt heel intuitief met die strobe, als ie naar rechts draait ben je te hoog en andersom te laag -duh-.

Prima investering!
    Helaas dwingen de kerstinkopen mij er toe even geen geld uit te geven aan gear... Volgend jaar beter!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    .........., dan komt het buffer van de DT10 een stuk beter uit dan wanneer er nog een reeks matige buffers achteraan komt.
    Believe me: been there, done that...
    Hoe kom je erbij dat de DT-10 een buffer heeft?
    Ik hoorde een verhaal dat een buffer voor je wah de wah minder laat klinken.Ik heb mijn DT-10 voor mijn wah staan dus ik dacht erover om die twee om te wisselen. Maar voordat ik dit wil doen ging ik even googlelen. Maar ik kom nergens tegen dat die DT-10 een buffer in zich heeft....

Mocht de DT-10 inderdaad een buffer hebben, loont het dan de moeite om mijn wah voor de DT-10 te zetten?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

DT-10 is bufferd bypass, dus ja, hij heeft wel degelijk een buffer.
    Of en hoe hij klinkt met een wah ervoor/achter is ene kwestie vna proberen denk ik zo, ik heb zelf in ieder geval de wah voor mijn buffer.
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Standaard

kort vraagje!

Ik heb mijn pedalenkist qua volgorde iets omgegooid. Eerst gebruikte ik de DT-10 in een ABC - switch.. Nu staat hij als eerste pedaal in mijn keten. Echter, als ik hem nu intrap en wil tunen. Bromt mijn versterker wanneer mijn DT-10 een noot oppakt.. iemand bekend hiermee? en wat doe ik ertegen?

Guitars -> Pedals -> Amps

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    kort vraagje!

Ik heb mijn pedalenkist qua volgorde iets omgegooid. Eerst gebruikte ik de DT-10 in een ABC - switch.. Nu staat hij als eerste pedaal in mijn keten. Echter, als ik hem nu intrap en wil tunen. Bromt mijn versterker wanneer mijn DT-10 een noot oppakt.. iemand bekend hiermee? en wat doe ik ertegen?
    Hoe heb je het geheel aangesloten, voedingstechnische gezien?
    Wellicht heb je een combinatie met een daisychain die nèt niet goed werkt, dat is mogelijk. Van de DT-10 is bekend dat 'ie af en toe een beetje 'fluit' in silent-mode, maar brommen hoort hij niet te doen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten