Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 244
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaine Bekijk bericht
    Even totaal iets anders, ik was gisteren op een (belgisch) rockconcert en zag daar meerdere groepen gebruik maken van de behringer (!) TU 300 tuner, ik zie hem ook nergens in reviews terugkomen, is hij dan zo slecht? Waarom maken deze toch helemaal niet slechte groepen er gebruik van? Ik heb hem namelijk ook in een bui gekocht en ben er niet ontevreden van.

Het gaat oa over de gitarist van thé lau, en de gitarist/bassist van Gorki, 2 toch niet kleine groepen... Ik zag hem eerder ook al gebruikt door een gitarist van Tim Vanhamel...
    Ik heb dat ding ook , niets mis mee.
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    Ik heb dat ding ook , niets mis mee.
    Is 'ie true bypass?

Verder heb ik gehoord dat hij een beetje traag en onnauwkeurig is, maar de naam zit ook al niet mee dus dat kan net zo goed een fabel zijn.

Moderator

Music

De eerste true bypass Behringer moet nog gemaakt worden.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ik heb sinds vrijdag de Korg Pitchblack. Ben er erg tevreden over (is alleen even wennen als je een simpele Qwik tuner gewend ben, dit is echt stukken nauwkeuriger)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    De eerste true bypass Behringer moet nog gemaakt worden.

Winkel ligt er vol mee, ik pass ze allemaal by in het langslopen....sucken ze ook geen toon.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Winkel ligt er vol mee, ik pass ze allemaal by in het langslopen....sucken ze ook geen toon.
    Ik kan mij niet voorstellen dat beroepsgitaristen een Behringer pedaaltje op hun plank hebben liggen. Foto's als bewijs!!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Nope. Gewoon online bestellen. Toen ik 'm bestelde, waren ze nog niet op voorraad, maar ze hielden mij regelmatig op de hoogte van de status.
    Heb je hem al binnen?

Ik zit nog met een dingetje eigenlijk, schakelt ie stil of heeft ie de bekende tb-plop. Ik meen te begrijpen dat de pitchblack van korg wel stil schakelt, voor mij is dat het laatste punt van overweging tussen die twee.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Is 'ie true bypass?

Verder heb ik gehoord dat hij een beetje traag en onnauwkeurig is, maar de naam zit ook al niet mee dus dat kan net zo goed een fabel zijn.
    Ik moet eerlijk bekennen dat er niets mis mee is. Als je heftig hi-gain speelt dan maakt ie een raar zacht geluidje als je stemt in de mutestand, maar verder niet.Dat doe ik dan ook nooit. Laatst nog door gemeten met mijn Korg Tuner, als vergelijking, en ze gaven exact hetzelfde aan.

Ik ben geen type om 90 euro uit te geven voor een stemapparaat, dat gaat me een beetje te ver eigenlijk.Ik kon deze dan ook voor een heule gunstige prijs scoren.
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    Ik ben geen type om 90 euro uit te geven voor een stemapparaat, dat gaat me een beetje te ver eigenlijk.Ik kon deze dan ook voor een heule gunstige prijs scoren.
    Dat vind ik gek. Met een goeie tuner kun je een leven lang doen (het is niet iets wat je wegdoet "omdat het je geluid niet is), maar daar wil je geen 9 tientjes aan uitgeven, terwijl je duizenden euro's in gitaren en amps steekt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Moderator

Music

Ik denk dat je nu een paar mensen door elkaar haalt... Maar goed, iedereen bepaalt toch zelf wat -ie ergens voor over heeft? Maar dat een goed functinerende tuner een must is, is een feit.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten