Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 25 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 244
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
    1. Ok, overheen gelezen. Dan was er wat mis met het testpedaal, want ik zie hier toch echt verschillende gradaties van felheid.

2. Laat ik het anders formuleren, wat de DT-10 kan, kan de pitchblack ook (zelfde range, zelfde idee wat betreft leds, stevige behuizen, nauwkeurig etc.) en op de pitchblack zitten ook nog eens meer opties: 4 verschillende opties (full strobe, half strobe, mirror en meter), de PB gaat tot 436 hz, de DT-10 doet 438 (hoewel mij dat niet veel uitmaakt, daar maak ik toch geen gebruik van). Bovendien is de PB ook nog eens true bypass.
    Ja, er zijn idd verschillende gradaties, maar de lampjes zijn gewoon lang niet zo fel als de DT-10, en dat gaat je bij zonnig weer of veel spiegeling opbreken.

En hoeveel opties ga je in de praktijk gebruiken? En true bypass, is dat nou echt een voordeel?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

anders post je een review van die geweldige nieuwe amp van je die je op de kop hebt getikt!
    Laatst gewijzigd door tillens; 7 september 2008 om 22:05

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Ja, er zijn idd verschillende gradaties, maar de lampjes zijn gewoon lang niet zo fel als de DT-10, en dat gaat je bij zonnig weer of veel spiegeling opbreken.

En hoeveel opties ga je in de praktijk gebruiken? En true bypass, is dat nou echt een voordeel?
    Wat betreft opties biedt de PB meer, maar het is voor een groot deel gewoon een kwestie van smaak. Voor mij ontlopen deze tuners elkaar niet veel, ik maak toch geen gebruik van de strobe functies en de buffer van de DT-10 is ook goed.
    .

Ik heb er geen last van dat de lampjes niet vel genoeg zijn, en ik heb 'm ook in vol zonlicht gebruikt. Wellicht een kwestie van smaak, of het ligt aan het feit dat ik nog jonge ogen heb.

Standaard

Even totaal iets anders, ik was gisteren op een (belgisch) rockconcert en zag daar meerdere groepen gebruik maken van de behringer (!) TU 300 tuner, ik zie hem ook nergens in reviews terugkomen, is hij dan zo slecht? Waarom maken deze toch helemaal niet slechte groepen er gebruik van? Ik heb hem namelijk ook in een bui gekocht en ben er niet ontevreden van.

Het gaat oa over de gitarist van thé lau, en de gitarist/bassist van Gorki, 2 toch niet kleine groepen... Ik zag hem eerder ook al gebruikt door een gitarist van Tim Vanhamel...

Moderator

Music

Die paupers hebben geen geld te makken omdat ze hun gage opzuipen.
    Tenminste, een betere reden kan ik niet verzinnen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Opzich geen verkeerde reden.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Waarom is 'ie dan zo slecht .

Moderator

Music

Zo goedkoop
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Talking

Ah.

+10 tekens

Standaard

Zijn er ook tuners die bijv ook lagere stemmingen kunnen stemmen dat je dan op een knopje drukt, en dan past hij zich aan in lagere stemminegn, kan zo'n behringer tuner dat, das wel zo fijn voor mijn portomone.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten