Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 262 van 593 EersteEerste ... 162212252260261262263264272312362 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.611 t/m 2.620 van 5928

Standaard

Mijn 'black strat' is eindelijk af, een Fender Strat Japan uit 1991, '54 Reissue. Er zitten nu Am. Vintage '62 mid en neck pups in, de brug pup is nog stock. Het solderen was echt een ramp, uiteindelijk heb ik hem maar naar de gitaarwinkel gebracht .

Morgen zal ik wat foto's nemen (en plaatsen).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    3 veren is meestal genoeg, anders ook nog de verenklauw iets verder naar binnen draaien. dan komt er ook meer spanning op te staan. 2 veren is wel te weinig. voor je je gitaar verkoopt, probeer dan eerst dit: het bovenstaande wat Realeigo en OJJVZ al zeiden en je topkam ietsje ruimer maken, je stringtrees vervangen voor roller-trees en eventueel betere tuners.
    ik heb dit allemaal op mijn strat gedaan en heb zelfs mijn tremelo zwevend afgesteld en kan er zonder ontstemmen op spelen. ik moet dan niet overdrijven met mijn tremelo maar het is dan ook geen floyd rose.

groeten Pasqual.
    Ok nice, zou m ook niet zomaar verkaufen hoor, maar t zuigt nu wel
    k dacht dat (squier) strat trems toch altijd wel verlepter waren dan anderen
    Okay, dat is t proberen waard, maar eerst maar ns laten afstellen, vooral invijlen, evt graphtec nut oid, stringtrees zijn ook nog cheap, liever dat dan goeie tuners want k ben ongeveer blut xD
    Gomez UK-10 Ukulele :P
    'Jamboree' (El Cheapo) Spaanse Gitaar
    Cort Curbow 4FL
    Farida Precision Bass
    Squier Deluxe Hot Rails Stratocaster
    Digitech Hot Head
    Dunlop Crybaby Bass
    Behringer Mic100 (Preamp)
    Behringer EQ700 (Prima feedback buster, als ik akoestische instrumenten versterk)
    Ibanez SW25
    Fender '57 Mini Twin Amp

Senior Member

Standaard

De mooiste Strat ontbreekt natuurlijk nog

Naja....misschien niet de mooiste, maar wel erg functioneel, zeker met een Lil Killer in de brug...

Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franc Bekijk bericht
    De mooiste Strat ontbreekt natuurlijk nog

Naja....misschien niet de mooiste, maar wel erg functioneel, zeker met een Lil Killer in de brug...

Haha, de combi Eden en koch verraden dat jij op de clash of the coverbands hebt gespeeld.

Standaard

Om aan mijn verplichtingen te voldoen post ik ook maar mijn strat, een Fender Highway 1 (tevens mijn allereerste electrische gitaar):

Senior Member

Standaard

Een blackie kan zo'n huge headstock nog wel hebben.
    Normaal vind ik die dingen afschuwelijk maar bij deze heeft het wel wat!

Senior Member

Standaard

Zwarte finish bah, grote 70's headstock YUMYUM!

Senior Member

Standaard

Vandaag deze Japanse gekocht bij We-Music in Eindhoven

De pickup switch is niet aangesloten, het selecteren gaat met de drie switches die me trouwens flink in de weg zitten, ik ga een andere slagplaat er op zetten met de schakelaartjes op een andere plek

Als je deze non trem strat omdraaid krijg je te zien dat ze ooit wel degelijk een tremolo brug had.

Geen serie nummer wat haar volgens mijn Ibanez boek een hele vroege maakt, op zijn minst was haar geboorte datum in 1972.
    Laatst gewijzigd door Wouter J; 2 november 2008 om 01:02
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik zou er op nette manier weer er een gewone strat-trem van maken. verder, mooi ding, ben benieuwd hoe ze klinkt

Standaard

Gisteren een HW1 Strat met Rosewood neck bespeeld, mijn god, wat een droom gitaar zeg. Ik vond de hele feel van de gitaar gewoon erg lekker; Slides die op mn Les Paul niet lukken doe ik gewoon in 1 keer, laddertje er achteraan tikken was makkelijker dan op mn Les Paul.

Onversterkt klonk hij wel minder dan de Tele (thinline, dat dan wel) probeerde, maar versterkt voor mij mijlenver beter (gespeeld op een blues deluxe en een vox AC30). Erg toffe versterker trouwens die deluxe.

Daarnaast is het gewoon echt een prachtgitaar, zeker in de 3 tone burst die ik in mn handen had en die donkere toets. Vond daarentegen de andere kleuren wat tegenvallen.

Als ie er vrijdag nog hangt dan istie van mij.

Heeft iemand trouwens enig idee of de tas die je bij de HW1 krijgt goed is? Ik ben eigenlijk iemand die sneller een koffer er bij neemt, maar als die tas goed is.... Of is er iemand stiekem nog opzoek naar de tas waar de HW1 in word geleverd

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten