Oorspronkelijk geplaatst door
Nocki
Ik ben hoop ik in mn opzet geslaagt! komende week hoop ik mn 3e 4HE flightcase binnen te krijgen!
Het idee is dan dan de lade en poweramp in 1 case komen en onderinkomen te staan. bij een optreden neem ik dan een lossen plank met wieltjes mee en heb ik een makkelijk te tillen 12HE rack bij.
Het is zo opgebouwd dat niet alles altijd nodig is. Ik kan ervoor kiezen om alleen de preamp, fx en poweramp mee te nemen (2 rackjes) en die hebben dan aan de achterkant hun eigen stroomvoorziening. wat net zo makkelijk werkt. Ik kan dan stemmen met de tuner van de G-force en heb alles bij wat nodig is. Midi is ook alleen in het middelste rack te vinden.
als het bovenstye rack gebruikt wordt heb ik een comleet rack met tuner, draadloos en veredelde stekkerdoos. Daar zit ook mn Rackwah waarvan ik de floorunit toch los gebruik zonder m in te bouwen in een flightcase. Dit rack kan ik ook gebruiken als ik met mn topje wat in de kerk staat moet spelen.
Wanneer het af is zal ik ook foto's van de achterkant maken.
Wat ook nog mogelijk is is de middelste gebruiken samen met een combo wat in de oefenruimte staat. zo is alles mogelijk en kan ik altijd kiezen. Verder is het ook weer eens een beetje draagbaar. Dat is al jaren mijn grootste probleem wat de racks betreft

Eens kijken of het in praktijk ook net zo gaat werken als in de theorie!
Favorieten/bladwijzers