Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 112 van 441 EersteEerste ... 1262102110111112113114122162212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.111 t/m 1.120 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Nice bart!
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ja Nice setje!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Beetje jammer zo'n telefoon foto maar ja...

Girlie FX rack met Intellifex, Laney babelswitch en Korg DTR-2 .
    Mesa mark III red stripe simul-class head en een ENGL std. 4x12 .

Alles wordt bediend met een Rocktron midi mate, de babelswitch schakelt de kanalen van de mesa, de mute op de tuner en de presets op de rocktron, die in de loop van de babelswitch zit.
    Hoe zit het eigenlijk met de basweergave van dat Engl-kabinet? Doet dat die Mesa een beetje eer aan? Ik heb altijd gehoord dat ze een pak strakker zijn en veel minder bas geven dan de Mesa-kasten...
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Standaard

Met de basweergave is niks mis, dit is de V60 versie en de kast klinkt erg strak met deze versterker. Hij staat in de oefenruimte tegenover 2 2x12 mesa kasten te blazen en staat zeker z'n mannetje. Ik heb zelf nooit een Mesa 4x12 geprobeerd maar wel veel gehoord dat ze 'boomy' laag hebben, al ligt dat natuurlijk ook aan de versterker waar je mee speelt.

Laatst toevallig live over een marshall met greenbacks gespeeld, dat is duidelijk een kast die qua basweergave niet aansluit op deze mesa..
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Vanalle merken op en naast elkaar geflanst, knallen en super klinken doet 't wel:

MS
    Mooi om te zien, je had toch ook een SLO? En wilde je die Orange niet weg doen?

Overigens Interessander, pas ook over een V60 engl kast gespeeld met mn Soldano, vond de combinatie niet heel fijn. Kan t moeilijk omschrijven, maar mn sound was totaal weg en met draaien kreeg ik m ook niet echt lekker terug in de mix, terwijl de Soldano normaal eigenlijk altijd goed in de mix ligt. Maar goed, sommige combi's zijn beter dan de andere, blijft leuk om mee bezig te zijn :P
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

Standaard

Ik snap wat je bedoelt, de V60 kast is niet zo aanwezig als een V30 kast bijvoorbeeld, daarom zou een mix met twee V30's/Governors voor mij eigenlijk prima zijn.

Voordeel van de ENGL is wel dat de kast superdegelijk is en dat hij heel veel kan hebben en niet gauw 'harsh' gaat klinken.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

mijn set voor komend jaar in aanbouw, de rack spullen gaan nog weer in mn head en rack case in 1. Er komt nog een EB expressie/ volume pedaal bij, G-force en een paar pedaaltjes achter in mn rack, boss ce2, xotic ac booster, red snapper, mxr evh90 en trex tremster

Gister met deze set gerepeteerd en die line 6 pro's bevallen goed, vooral de echo pro heeft erg veel goeie sounds aan boord, voordeel van deze tov de DL4 is dat je de settings kan zien.

Senior Member

Standaard

zoals ik al in 't andere topic postte: dat wordt een mooi rackje !
    ik vind ook je Croco (of is dat nou Red Bronco?) Rectifier top erg goed bij het geheel passen.. nog geen Bogner wensen (met je Bogner-kast?) of een ander merk?

je ziet niet (meer?) zoveel mensen met die tops, heb je een specifieke reden om voor top + rack te kiezen, i.p.v. een rack'ed amp (gewicht?).. ?

en komt er naast die Gforce nou ook nog een Gmajor, voor de amp ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht

mijn set voor komend jaar in aanbouw, de rack spullen gaan nog weer in mn head en rack case in 1. Er komt nog een EB expressie/ volume pedaal bij, G-force en een paar pedaaltjes achter in mn rack, boss ce2, xotic ac booster, red snapper, mxr evh90 en trex tremster

Gister met deze set gerepeteerd en die line 6 pro's bevallen goed, vooral de echo pro heeft erg veel goeie sounds aan boord, voordeel van deze tov de DL4 is dat je de settings kan zien.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    zoals ik al in 't andere topic postte: dat wordt een mooi rackje !
    ik vind ook je Croco (of is dat nou Red Bronco?) Rectifier top erg goed bij het geheel passen.. nog geen Bogner wensen (met je Bogner-kast?) of een ander merk?

je ziet niet (meer?) zoveel mensen met die tops, heb je een specifieke reden om voor top + rack te kiezen, i.p.v. een rack'ed amp (gewicht?).. ?

en komt er naast die Gforce nou ook nog een Gmajor, voor de amp ?
    Red croco is het, dit setje heb ik nu hier omdat ik op 3 hoog zit en ben nu puur presets aan het maken en alles instaleren, als t klaar is zal ik t in mn combi rack gooien. gmajor is ook binnen die wil ik voor een paar leslie patches gebruiken

Senior Member

Standaard

geneugten van het volgen van een muziek-opleiding? of toch onwijs uit de hand gelopen semi-prof hobby?

je combi rack = headcase + rack toch?

en hoe doe je dat met je buren op 3hoog ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Red croco is het, dit setje heb ik nu hier omdat ik op 3 hoog zit en ben nu puur presets aan het maken en alles instaleren, als t klaar is zal ik t in mn combi rack gooien. gmajor is ook binnen die wil ik voor een paar leslie patches gebruiken
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten