Grappig hoe meningen kunnen verschillen.. ik doe van mn leeeeven mn Soldano niet weg.. heb t ding nu anderhalf jaar en ben nog steeds verliefd helemaal in combi met mn Orange en ESP en LTD
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.. ik doe van mn leeeeven mn Soldano niet weg.. heb t ding nu anderhalf jaar en ben nog steeds verliefd helemaal in combi met mn Orange en ESP en LTD
Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
Heb jij ook een SLO of een Hot Rod?
Het is natuurlijk een fenomenaal goede versterker, maar voor mijn geluid ben ik er niet veel mee... Wilde eindelijk ook eens een amp met veel mogelijkheden.
MS
Heb een Avenger, ik had een triple recto waar ik soundwise niet 100% tevreden over was, gewoon niet mijn ding. En heb eigenlijk maar 1 kanaal nodig en vond al de mogelijkheden op de recto te veel van het goede. Kheb ook ooit n Ubershall gespeeld, maar t bezorgde mij geen "WOOOW" gevoel. Wat de Soldano wel deed (en eigenlijk nog steeds doet). Mistte alleen de soloboost, dus dat heb ik nog wel in laten bouwen. (pedalen ook geprobeerd, maar met de gain op 4 wilde dat al niet heel lekker samen werken, daarom deze optie maar, nog goedkoper ook :P)
Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
"You have enemies? Good.
That means you've stood up for something, sometime in your life."
Winston Churchill
http://www.youtube.com/watch?v=5Mczs_5VaOk JAM 2013. NEWWWWW
Supervet die Matamp, is dat zo'n model 2000 of hoe die dingen heten.
Favorieten/bladwijzers